اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور گرامیداشت مقام شامخ معلم

نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته معلم در کهگیلویه برگزار شد

در آستانه فرارسیدن روز معلم، نشست برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسمات این هفته و تجلیل از مقام والای معلمان، در دهدشت برگزار شد.

نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته معلم در کهگیلویه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه فریدون فاطمی‌زاده در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های مختلف هفته معلم که در آموزش و پرورش  برگزار شد، اظهار کرد: شهید مطهری معلم عشق و یک استاد نمونه بود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته معلم متناسب با شأن و منزلت معلمان و پاسداشت زحمات خالصانه آنان در سطح شهرستان اجرا می‌شود، ادامه داد: امکانات لازم جهت برگزاری مناسب برنامه‌ها، زمان و مکان اجرای این برنامه‌ها و شیوه کار واحدهای اداری باید مد نظر قرار داده شود تا بتوانیم هفته گرامیداشت مقام معلم را به نحو شایسته و مطلوب برگزار کنیم.

در ادامه مرتضی سلیمی نیز ضمن ارائه گزارشی از نحوه انتخاب معلمان نمونه و شاخصه‌های مورد نظر در این انتخاب اظهار داشت: معلمان نمونه شهرستانی، استانی و کشوری در روز معلم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان گفت: در مجموع 95 نفر پرونده خود را جهت بررسی معیارها و عملکرد خود به این ستاد ارائه داده‌اند.

سلیمی افزود: 41 نفر که دارای بالاترین امتیاز در رشته‌ها و گروه‌های مختلف بودند به عنوان معلم نمونه شهرستانی و 4 نفر به عنوان نمونه استانی و یک نفر نیز به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده‌اند که طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در هفته معلم از آنان تجلیل می‌شود.

به گزارش فارس در این نشست مقرر شد همایش بزرگداشت معلم با حضور تمام فرهنگیان، فرهیختگان و با دعوت از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان در سالن شهید مطهری دهدشت برگزار شود.

انتهای پیام/82016/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول