اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آمل خبر داد

تجلیل از 81 معلم برتر آملی در هفته معلم

معاون آموزش و پرورش آمل گفت: 81 معلم برتر آملی در هفته معلم تجلیل می‌شوند.

تجلیل از 81 معلم برتر آملی در هفته معلم

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ابراهیم پرسیان صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری روز معلم این شهرستان اظهار داشت: آثار و فعالیت‌های 252 معلم آملی برای این اداره ارسال شده است که در این بین هفت معلم به عنوان معلمان برتر استانی و 74 معلم نیز به عنوان معلمان برتر شهرستانی در امتیازبندی، رتبه‌های بالاتر را کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امیدواریم تمام دستگاه‌های اجرایی از همسران فرهنگی آزاده کارمندان تجلیل کنند، اظهار داشت: تجلیل از خانواده‌های شهدای فرهنگی و معلمان نمونه نیز به مناسبت این هفته صورت می‌گیرد.

معاون آموزش و پرورش آمل با اعلام اینکه در نمایشگاه آموزش و پرورش به مناسبت این هفته نیز کتاب‌های آیت‌الله مطهری در دسترس فرهنگیان قرار می‌گیرد، افزود: این امر در آشنایی فرهنگیان با اندیشه‌های این استاد شهید موثر است.

محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل نیز در این جلسه با بیان اینکه کتاب‌هایی برای استفاده فرهنگیان به مناسبت روز معلم در اختیار این قشر قرار می‌گیرد، افزود: به مناسبت این ایام، سانس رایگان سینمای آمل برای معلمان و کارگران نمونه به تعداد 300 نفر در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، محمداللهی مسئول روابط عمومی شهرداری آمل نیز از تخفیفات ویژه شهرداری برای معلمان نمونه این شهرستان خبر داد و بیان داشت: این شهرداری به معلمان نمونه این شهرستان تخفیف ویژه ساخت‌و ساز ارائه می‌دهد.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول