اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ملایر:

63 معلم نمونه ملایر تجلیل می‌شوند

مدیر آموزش و پرورش ملایر از تجلیل 63 معلم نمونه ملایر همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم در ملایر خبر داد.

63 معلم نمونه ملایر تجلیل می‌شوند

حجت‌الله چهاردولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسوه اخلاق و انسانیت شهید مرتضی مطهری افزود: هفته معلم فرصتی برای قدردانی از زحمات معلمان و مربیانی است که عمر خود را در راستای اعتلای فرهنگ و معنویت و بالا بردن علم و دانش فرزندان این مرز و بوم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم و تقارن آن با ولادت حضرت فاطمه (س)، اداره آموزش و پرورش ملایر نیز برنامه‌های متنوعی را در این هفته خواهد داشت، گفت: دیدار معلمان نمونه با امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان، نواختن زنگ سپاس در مدارس، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری مراسم زیارت عاشورا از جمله برنامه‌های هفته معلم در ملایر است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر از برگزاری صبحگاه مشترک بسیج دانش‌آموزی در مدرسه راهنمایی شاهد خبر داد و عنوان داشت: دیدار و سرکشی از خانواده شهدای فرهنگی در طول هفته معلم و عیادت از فرهنگیان بیمار از دیگر برنامه‌های هفته معلم در ملایر خواهد بود.

وی از برگزاری مراسم کوهپیمایی فرهنگیان در این هفته در ملایر خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی، دیدار با خانواده بازنشستگان فرهنگی و دیدار نمادین در مدارس با اهدای شاخه گل به معلمان توسط مسئولان آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌های هفته معلم در ملایر است.

چهاردولی از برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه ملایر همزمان با هفته معلم خبر داد و تصریح کرد: در این مراسم از 63 معلم نمونه شهرستان ملایر تجلیل می‌شود که شش نفر از این معلمان به عنوان معلمان نمونه استان انتخاب شده‌اند.

وی در ادامه به برگزاری نمایشگاه دست‌سازهای فرهنگیان و دانش‌آموزان در مدرسه شهید مدنی همزمان با هفته معلم اشاره کرد و ابراز داشت: ویزیت رایگان برای فرهنگیان و خانواده‌هایشان در روز 12 اردیبهشت در درمانگاه فرهنگیان از برنامه‌های دیگر این هفته خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش ملایر خاطرنشان کرد: همچنین واحد مشاوره درمانگاه فرهنگیان نیز در طول هفته معلم به صورت رایگان به فرهنگیان و خانواده‌هایشان خدمات مشاوره ارائه خواهد کرد.

وی از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی شهرستان ملایر همزمان با 16 اردیبهشت ماه در سالن شهید آوینی سپاه ملایر خبر داد و گفت: شهرستان ملایر 38 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

چهاردولی در پایان بیان داشت: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) نیز مراسم جشنی در اداره آموزش و پرورش ملایر برگزار خواهد شد و در این مراسم از زنان شاغل تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول