اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان خبر داد

همدان میزبان مسابقات قهرمانی موتورکراس/ نیازمند اسپانسر هستیم

رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان گفت: با توجه به اعلام برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی موتورکراس از سوی فدراسیون اتومیبلرانی و موتورسواری، همدان میزبانی این مسابقات را پذیرفت.

همدان میزبان مسابقات قهرمانی موتورکراس/ نیازمند اسپانسر هستیم

محمدامین روحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره میزبانی مسابقات قهرمانی کشور موتورکراس اظهار داشت: در تاریخ 25 فروردین درخواست میزبانی را به فدراسیون اعلام کردیم که میزبانی این مسابقات از تاریخ 18 تا 20 اردیبهشت سال جاری در استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه با شرکت تمام استان‌های کشور و بهترین موتورسواران ایران برگزار می‌شود که تقریباً 300 موتورسوار در تاریخ چهارشنبه 18 اردیبهشت به همدان سفر می‌کنند تا تمرینات خود را آغاز کنند.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان با بیان اینکه 19 اردیبهشت، تایم‌گیری را انجام می‌دهیم، اعلام کرد: دوچرخه‌سوارانی که نتوانند تایم لازم را کسب کنند از دور مسابقات حذف می‌شوند.

وی زمان برگزاری مسابقات اصلی را روز جمعه، 20 اردیبهشت ماه دانست.

روحی با بیان اینکه این مسابقات به طور زنده از شبکه ورزش و شبکه استانی همدان پخش می‌شود بیان کرد:  فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری هماهنگی‌های لازم را با صدا و سیما انجام داده‌ تا این مهم صورت بگیرد که در این راستا استان همدان و ورزش این شهر به کشور معرفی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باید از همکاری مدیرکل ورزش و جوانان تشکر کنم که اجازه دادند برای نخستین بار مسابقات قهرمانی کشور موتورسواری در همدان برگزار شود.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان با اشاره به جذب اسپانسر برای این مسابقات به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: باید تمام مسئولان در این زمینه وارد شوند چون آبروی استان همدان در میان است.

به گفته وی برگزاری این مسابقات بالغ بر 40 میلیون تومان برای ما هزینه در بر دارد که باید دستگاه‌های مختلف با تقبل هزینه به ما کمک کنند.

روحی تأکید کرد: باید 300 نفر را طی سه روز پذیرایی کنیم که این هزینه‌ها بسیار سنگین است و با توجه به پخش مستقیم باید اسپانسر‌ها وارد شوند.

*پیست موتوکراس همدان استانداردهای لازم را ندارد

وی در ادامه سخنانش بیان کرد: رشته اتومبیلرانی و موتورسواری باعث می‌شود انرژی و هیجان جوانان علاقمند به این رشته تخلیه شود تا در سطح شهر شاهد ناهنجاری‌های مختلف نباشیم.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان با اشاره به مشکلات پیست تا قبل از برگزاری مسابقه گفت: پیست موتور کراس در ورزشگاه 15 هزار نفری مفتح استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات کشوری را ندارد و نیازمند برخورداری از روکش مناسب، جایگاه فیلم‌برداری، فنس‌کشی و جایگاه تماشاگران است که باید تا قبل از برگزاری مسابقات، این استانداردسازی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات باعث جهش استان همدان در این رشته خواهد شد ادامه داد: باید بتوانیم اعتماد مسئولان فدراسیون را به دست آوریم تا همه ساله این میزبانی به همدان واگذار شود.

روحی با درخواست از استاندار همدان اظهار کرد: استاندار ورزش‌دوست همدان در استان سیستان و بلوچستان پیست‌های خوبی را احداث کرده‌اند و نشان داده‌ که علاقه خاصی به این رشته دارد، امیدواریم ایشان در استان همدان نیز این فعالیت‌ها را ادامه دهند.

مسابقات قهرمانی موتورکراس، دسته‌جات آزاد انتخابی تیم ملی از تاریخ 18 اردیبهشت تا 20 اردیبهشت در استان همدان برگزار می‌شود.

مسابقات در کلاس‌های 65 سی‌سی خردسالان شش تا 12سال، 85 سی‌سی 12 تا 15 سال، 125 و 250 سی سی بزرگسالان برگزار خواهد شد.

انتهای‌ پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول