اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت ورزش‌های همگانی همدان تأکید کرد

لزوم توجه به همگانی کردن ورزش / عمو پورنگ میهمان همدانی‌ها

رییس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با تأکید بر لزوم توجه به همگانی کردن ورزش گفت: در راستای ترویج نشاط و شادابی در جامعه و جذب خانواده‌ها به ورزش، در هفته کودک عمو پورنگ را به همدان دعوت می‌کنیم.

لزوم توجه به همگانی کردن ورزش / عمو پورنگ میهمان همدانی‌ها

هادی سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برنامه‌های ویژه سال جاری اظهار داشت: به مناسبت هفته کودک عموپورنگ را به همدان دعوت خواهیم کرد تا بتوانیم با این امر بچه‌ها را جذب ورزش کنیم.

وی افزود: در سال گذشته خوشبختانه موفق شدیم که گروه فیتیله‌ها را به همدان دعوت کنیم که با استقبال چشمگیر و 10 هزار نفری مردم روبه‌رو شدیم.

رییس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با بیان اینکه در این مراسم به هیچ وجه به دنبال سودجویی نیستیم گفت: در برنامه سال گذشته ما از لحاظ مالی متضرر شدیم اما این موضوع برای ما اهمیت ندارد و مهم برای ما ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌ها است.

وی تأکید کرد: همین که ساعاتی خانواده‌ها به دور از استرس‌های موجود در جامعه با کودکان خود مشغول شادی باشند ما به هدف خود رسیده‌ایم.

سبزواری ادامه داد: در نظرسنجی که بعد از مراسم از اکثر مردم حاضر در مراسم گرفته شد بالغ بر اکثریت مردم از اجرای گروه فیتیله‌ها رضایت داشتند.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی محدودیت خاصی ندارد بیان کرد: ورزش همگانی به ورزشی اطلاق می‌شود که تمام آحاد جامعه از سنین خردسال تا بزرگسال را در بر دارد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با اشاره به هیئت‌های ورزشی فعال استان همدان گفت: امروز 48 هیئت ورزشی فعال در همدان وجود دارد که این 48 هیئت ورزشی با تعریف وزارت ورزش و جوانان دارای یک بخش همگانی هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته سال باشکوهی برای هیئت بود به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: کسب جایگاه هیئت برتر استان همدان کار بزرگی بود که به تنهایی از عهده بنده بر نمی‌آمد بلکه به خاطر فعالیت و همکاری تمام رؤسا و نواب رییس در شهرستان‌ها و رییس کمیته‌ها بود که ما را در کسب این جایگاه یاری رساندند و این موفقیت خانواده هیئت ورزش‌های همگانی بود.

سبزواری با اشاره به اهمیت و جدی بودن بحث ورزش همگانی بیان داشت: چون رهبر انقلاب به ورزش همگانی نگاه ویژه‌ای دارند مسئولان نباید در این زمینه کم‌کاری و بی‌توجهی‌ داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ما درخواست کمکی از فدراسیون نداشتیم و در این جا باید از مدیر زحمت‌کش اداره کل ورزش و جوانان تشکر کنم که هروقت نیاز به کسب کمک مالی بود از ما دریغ نکردند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان در پایان گفت: در راستای پیشبرد امور، از اعتبار خودم در همدان استفاده کردم و بالغ بر 100 میلیون تومان برای ورزش همگانی جذب پول داشته‌ام.

انتهای‌پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول