اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر داد

اختصاص 92 هکتار از اراضی آذربایجان‌شرقی به احداث پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: 92 هکتار از اراضی آذربایجان‌شرقی به احداث پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی اختصاص می‌یابد.

اختصاص 92 هکتار از اراضی آذربایجان‌شرقی به احداث پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، اکبر فرج‌اللهی در مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: احداث زیرساخت‌های این رشته در رشته‌های موتورسواری کراس و پیست و اتومبیلرانی پیست یکی از نیازهای مهم این رشته در استان و خواست ورزشکاران و طرفداران این رشته بود و در طول چند سال اخیر برگزاری پرشور رقابت‌ها در تبریز و استان این نیاز را بیشتر جلوه می‌دهد.

وی در خصوص اقدامات این هیئت و اداره کل گفت: در نخستین گام 12 هکتار از اراضی مجموعه بزرگ ورزشی یادگار امام تبریز به این هیئت برای احداث پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی آسفالت و خاکی اختصاص یافته که به زودی طرح جامع آن در این مجموعه گنجانده می‌شود و هیئت و اداره کل ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کارهای اجرایی آن را آغاز خواهند کرد.

فرج‌اللهی افزود: با همکاری شهرداری تبریز و مساعدت‌های شهردار ورزش دوست تبریز و پیگیری‌های مستمر هیئت، 50 هکتار از اراضی فاز دو ائل گلی تبریز برای این رشته اختصاص یافته که به زودی عملیات آن آغاز می‌شود.

وی در خصوص بخش گردشگری و توانمندی‌های صنعتی استان گفت: در 12 فروردین منطقه آزاد تجاری ارس میزبان 2 دوره رقابت‌های موتورسواری و اتومبیلرانی بود که در این رقابت‌ها شخص استاندار و مدیر عامل منطقه حضور داشت و در جریان این رقابت‌ها مقرر شد اقدامات کار برای احداث پیست در 30 هکتار برای ساخت پیست بین‌المللی در این منطقه آغاز شود.

اکبر فرج اللهی معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: مهمترین هدف و گام اداره کل ورزش و جوانان استان ارتقاء جایگاه این هیئت و این رشته در کشور است و حمایت‌های لازم را از این هیئت تا زمانی که برنامه‌ها و اهداف را دنبال کند ادامه خواهیم داد.

مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی با حضور سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور برگزار شد و بهمن وزیری با 18 رای به مدت 4 سال به سمت رئیس این هیئت انتخاب شد.

در مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی دو کاندیدا حضور داشتند که با انصراف یک کاندیدا، بهمن وزیری با 18 رای از 19 رای اعضاء مجمع، به ریاست این هیئت منصوب شد.

ریاست مجمع را حمیدرضا مهرعلی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور و نایب رئیسی مجمع را اکبر فرج اللهی معاون امور ورزشی بر عهده داشتند.

انتهای پیام/60002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول