اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم خرداد امسال صورت می‌گیرد

برگزاری همایش 400 هزار نفری پیاده‌روی خانوادگی در همدان

معاون امور توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: سوم خرداد ماه همایش بزرگ 400 هزار نفری پیاده‌روی خانوادگی همدان با پخش مستقیم از شبکه 3 سیما برگزار می‌شود.

برگزاری همایش 400 هزار نفری پیاده‌روی خانوادگی در همدان

رسول منعم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برنامه‌های ویژه سال 92 اظهار داشت: در سال 92 برنامه‌های مختلف و میزبانی‌های خوبی در سطح مسابقات قهرمانی کشور و آسیایی در استان همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها در سوم خرداد ماه به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر مربوط به برگزاری همایش پیاده‌روی 400 هزار نفری خانوادگی در شهرستان همدان است.

معاون امور توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه این همایش از بزرگترین همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در غرب کشور خواهد بود بیان کرد: با توافقی که با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته این همایش به طور مستقیم و زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش به همت هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان و رییس این هیئت هادی سبزواری، فدراسیون ورزش‌های همگانی و رییس این فدراسیون علی مجدآرا و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار خواهد شد.

منعم با اشاره به اهداف برگزاری این گونه همایش‌ها به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: ورزش‌های همگانی از تأکیدات رهبر انقلاب است و توجه و نگاه ویژه مسئولان کشور به این ورزش و برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی این چنینی باعث ایجاد شور و نشاط در خانواده‌ها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای سلامت جسمی جامعه و دعوت از آحاد مردم در تمام سنین به ورزش همایش پیاده‌روی خانوادگی برگزار می‌شود.

منعم با بیان اینکه سبک و سیاق این همایش هم به مانند سال‌های گذشته خواهد بود بیان داشت: هیئت ورزش‌های همگانی در تلاش است تا اسپانسرهای خوبی را برای این همایش پیدا کند و به مانند سال‌های گذشته قطعاً جوایز ارزنده‌ای نظیر خودرو برای این همایش در نظر گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به بیمه ورزشی گفت: در طول برگزاری این همایش همه شرکت‌کنندگان بیمه ورزشی هستند و از این نظر مشکل خاصی وجود نخواهد داشت.

منعم تأکید کرد: هیئت ورزش‌های همگانی همدان برترین هیئت ورزشی ما در سال گذشته بود و امسال نیز برنامه‌های مختلفی را برای ورزش همدان برگزار خواهد کرد.

وی گفت: عملکرد هادی سبزواری در این هیئت برگ زرینی بوده تا هیئت ورزش‌های همگانی به برترین و بی‌حاشیه‌ترین هیئت ورزشی همدان تبدیل شود.

انتهای‌پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول