اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی خراسان‌رضوی خبر داد

تجهیز پیست‌های اتومبیل‌رانی خراسان‌رضوی

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان‌رضوی گفت: توسعه و تجهیز پیست‌های اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان‌رضوی در سال 92 در دستور کار قرار گرفته است.

تجهیز پیست‌های اتومبیل‌رانی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا رمضانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای ارتقای سطح اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان‌رضوی مورد توجه مسئولان هیئت است.

وی با بیان اینکه زائران حضرت رضا(ع) استقبال خوبی از پیست‌های اتومبیل‌رانی و موتورسواری مشهد می‌کنند، افزود: برنامه‌ریزی و توجه بیش از پیش به این موضوع و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری در سال جدید دنبال می‌شود.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان‌رضوی با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: بررسی نقش ورزش در تحقق این عنوان و تلاش برای دستیابی به اهداف نظام اسلامی در بخش ورزش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رمضانی در ارتباط با برنامه‌های این هیئت در سال 91 اظهار کرد: توجه به زیرساخت‌ها، برگزاری منظم، مستمر و دقیق تمرینات در پیست‌ها و همچنین استعدادیابی میان بانوان و آقایان جوان علاقمند در دستور کار هیئت قرار داشت که در این راستا اقدامات لازم صورت گرفت.

وی افزود: اعزام اتومبیلرانان و موتورسواران برتر استان به مسابقات و کسب مقام از سوی آنان از فعالیت‌های این هیئت در سال 91 بود.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان از برقراری ارتباط با سایر دستگاه‌ها در سال گذشته خبر داد و گفت: در پی تفاهمات صورت گرفته کلاس‌های تئوری و عملی برای یگان‌ها و ارگان‌های نیازمند به خدمات آموزشی برگزار شد که این روند در سال 92 ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/70002/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول