اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور:

موتورسواری و اتومبیلرانی دومین ورزش پرطرفدار ایرانیان است

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور گفت: موتورسواری و اتومبیلرانی دومین ورزش پرطرفدار ایرانیان است و پرتماشاگرترین رقابت‌های کشور را بعد از فوتبال داریم.

موتورسواری و اتومبیلرانی دومین ورزش پرطرفدار ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، حمیدرضا مهرعلی در مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: بعد از فوتبال آن هم بعد از دیدار تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی، با ظرفیت 15 هزار نفر در پیست آزادی، بیشترین تعداد تماشاگران را در بین رشته‌های ورزشی در کشور داریم.

وی افزود: در هر دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور و رقابت‌های مختلف در پیست اتومبیلرانی آزادی، بیش از 15 هزار نفر در این پیست حضور یافته و از نزدیک این رقابت‌ها را تماشا می‌کنند که این موضوع نشان از ظرفیت‌های این رشته در بخش همگانی و قهرمانی دارد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور در ادامه بیان داشت: مهم‌ترین گام و هدف فدراسیون افزایش ورزشکاران سازمان یافته در سطح کشور که متاسفانه در حال حاضر آمار در شان و مقام این رشته در کشور نیست و باید تمام هیئت‌های ورزشی استانی برای ارتقاء این آمار تلاش کنند.

مهرعلی در خصوص وضعیت این رشته در آذربایجان‌شرقی گفت: موتورسواری و اتومبیلرانی در آذربایجان‌شرقی با توجه به ظرفیت‌های موجود و ظرفیت‌های صنعتی و گردشگری و امکانات و ساختارهای موجود باید با مدیریت راهبردی بهتری به جایگاه واقعی در کشور برسد و در طول چند سال گذشته اقدامات مناسبی انجام گرفته ولی این اقدامات باید از این نیز بیشتر شود.

مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی با حضور سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور برگزار و بهمن وزیری با 18 رای به مدت چهار سال به سمت رئیس این هیئت انتخاب شد.

در مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی دو کاندید حضور داشتند که با انصراف یک کاندیدا، بهمن وزیری با 18 رای از 19 رای اعضاء مجمع، به ریاست این هیئت منصوب شد.

ریاست مجمع را حمیدرضا مهر علی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور و نایب رئیس مجمع را اکبر فرج الهی معاون امور ورزشی بر عهده داشتند. 

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول