اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

پیگیری مفاسد در فوتبال توسط فدراسیون ستودنی است

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: اعلام حکم منع فعالیت کادر فنی و سرپرستی تیم شهرداری تبریز از سوی فدراسیون فوتبال قابل تقدیر است که امیدواریم با قوت و اقتدار حکم مناسبی برای این افراد و تیم‌های خاطی اتخاذ شود.

پیگیری مفاسد در فوتبال توسط فدراسیون ستودنی است

سیدعبدی افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: اعلام حکم منع فعالیت کادر فنی و سرپرستی تیم شهرداری تبریز از سوی فدراسیون فوتبال اقدام شایسته در سال‌های اخیر محسوب می‌شود و باید به مسئولان این فدراسیون تبریک بگوییم که با جدیت و پیگیری‌های لازم این مسائل را رصد کردند و اعلام شده است.

وی افزود: وجود دلالی و دوپینگ در لیگ‌های سطوح پایین ایران در برخی از موارد مشهود است و برای مردم عادی هم قابل لمس است اما بروز تبانی و فساد غیر فوتبالی در لیگ دسته اول امسال مثل روز روشن بود که در هفته‌های پایانی نتایج در خارج از زمین مسابقه اتفاق می‌افتاد.

مدیر کل ورزش و جوانان همدان تصریح کرد: در حال حاضر که مسئولان فدارسیون فوتبال و هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران با در دست داشتن مدارک نسبت به تعلیق فعالیت دست‌اندرکاران اقدام کردند امیدواریم در نهایت منجر به احقاق حق تیم‌هایی که در گروه «ب» رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های کشور هستند شود.

به گفته وی در صورتی که تخلفات کادر فنی و سرپرستی تیم شهرداری تبریز محرز شود، این تیم باید از جدول مسابقات کنار گذاشته شود و عادلانه‌ترین حکمی که برای تیم‌های حاضر در بالای جدول گروه «ب» قرار دارند، اتخاذ شود تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود.

افتخاری در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان مبنی بر اینکه برای فصل بعد مدیریت ورزش استان چه برنامه‌ای در نظر دارد خاطرنشان کرد: تیم فوتبال پاس در سال جاری عملکرد خوبی داشت اما از موقعیت‌هایی پیش رو استفاده بهینه را نکرد اما اتفاقاتی که افتاد امیدواریم منتهی به صعود لیگ برتر یا حداقل رسیدن به دیدار پلی‌آف شود.

تیم فوتبال پاس همدان در پایان رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در حالی با 45 امتیاز در رده سوم جدول گروه «ب» قرار گرفت که تیم شهرداری تبریز با عدم حضور تیم برق شیراز در برابر این تیم با حکم کمیته انضباطی سه بر صفر برنده شد و با 47 امتیاز به عنوان تیم نخست این گروه به لیگ برتر صعود کرد و تیم استقلال صنعتی خوزستان نیز با 46 امتیاز به دیدار پلی‌آف راه یافت.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول