اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل خبر داد

راه‌اندازی 3 ایستگاه مطالعه جدید در اردبیل

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل از راه‌اندازی سه ایستگاه مطالعه جدید در اماکن پر تردد اردبیل خبر داد.

راه‌اندازی 3 ایستگاه مطالعه جدید در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهریار منیر ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی اردبیل اظهار داشت: ما بحث توسعه ایستگاه‌های مطالعه در سطح شهر را به جد پیگیری می‌کنیم و در تلاش هستیم در ادامه فرایند راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در فرودگاه، مصلی، استانداری و شعبه بانک ملی این طرح را در فضاهای پر تردد اجرایی کنیم.

وی استقبال شهروندان از این طرح را مایه دلگرمی فعالان حوزه فرهنگ مکتوب توصیف کرد و یادآور شد: امیدواریم هر چه بهتر و با گستردگی بیشتر این فضاها تقویت شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل همچنین از راه‌اندازی سه ایستگاه مطالعه دیگر در اماکن پرتردد اردبیل خبر داد.

منیر اظهار امیدواری کرد که با راه‌اندازی این ایستگاه‌ها، شهروندان هر چه بیشتر اوقات خود را با مطالعه کتاب غنی کنند.

این مسئول ادامه داد: قرار است ایستگاه‌های مطالعه جدید در محل اداره کل دادگستری، شهرداری و بیمارستان امام خمینی اردبیل نصب و راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین معاون سیاسی اجتماعی استاندار اردبیل نیز اهمیت کتاب و کتابخوانی و توسعه این فرهنگ را یادآور شد و تصریح کرد: ‌امیدواریم با تلاش مسئولان امر در توسعه کتابخانه‌ها موفق عمل کنیم.

علی محمد سیفی با تکریم مادران و همسران شهید، از آن بزرگواران به عنوان اسوه‌های صبر و ایثار یاد کرد و پایداری ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس را مرهون مادران و همسران شهدا دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مستمر جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی، از بازدیدهای دوره‌ای توسط اعضای انجمن از کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل خبر داد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار اردبیل متذکر شد: در طول ماه‌های آینده بنا داریم تا ضمن بازدیدهای دوره‌ای، ارزیابی‌های اعضا را نیز در جلسات مطرح کرده و تصمیماتی را در خصوص اجرای این ارزیابی‌ها بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این جلسه کتب «شرح اسم» با موضوع زندگینامه مقام معظم رهبری به رسم هدیه از طرف اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل به اعضای انجمن اهدا شد.

انتهای پیام/62005/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول