اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضویت 4401 نفر در کتابخانه‌های مهریز در سال 91

مهریز بالاترین سرانه عضویت کتابخانه‌ها را به خود اختصاص داد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز گفت: در سال 91 شهرستان مهریز با عضوگیری چهار هزار و 401 نفر در کتابخانه‌ها، بالاترین سرانه عضویت کتابخانه‌ها را به خود اختصاص داد.

مهریز بالاترین سرانه عضویت کتابخانه‌ها را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، سعید قریشی در جلسه ماهانه کتابداران و مسئولین کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز با بیان اینکه عضویت در کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز تا پایان اسفند ماه سال گذشته به 4401 نفر رسید، افزود: در سال قبل 8/3 درصد جمعیت شهرستان مهریز عضو کتابخانه‌های عمومی بودند که این امر در سال 91 به 10/2 درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: تلاش و فعالیت کتابداران، برگزاری مسابقات کتابخوانی و برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌ها، از جمله دلایل استقبال و علاقه مردم این شهرستان از کتاب و کتابخوانی و کتابخانه‌ها است و در حال حاضر از هر 100 نفر، 10 نفر عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز هستند.

قریشی اظهار امیدواری کرد: با معرفی هر چه بیشتر کتابخانه‌ها به عنوان نهادی فرهنگی در جهت اعتلای سطح علمی و فرهنگی جامعه و غنی سازی اوقات فراغت، به سرانه عضویت 35 درصدی در افق ایران 1404 برسیم.

انتهای پیام/90005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول