اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی نظرآباد خواستار شد

توسعه و تجهیز کتابخانه‌های مساجد شهرستان نظرآباد‌

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نظرآباد بر تجهیز و توسعه کتابخانه‌های مساجد این شهرستان تأکید کرد.

توسعه و تجهیز کتابخانه‌های مساجد شهرستان نظرآباد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، حجت‌الاسلام مهدی احمدوند ظهر امروز در بازدید از برخی کتابخانه‌های مساجد این شهرستان اظهار داشت: مساجد به عنوان یکی از مهم‌ترین کانون‌های فرهنگی می‌توانند به کتابخانه‌های بزرگ نیز تجهیز شوند تا نوجوانان و جوانان بتوانند از این امکانات نیز در مساجد بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور جذب بیشتر نسل امروز برای حضور در مساجد ضروری است لذا باید تمهیدات اساسی به این منظور انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم در نظر دارد تا فرهنگ غلط خود را در بین نسل امروز ترویج دهد افزود: نباید اجازه دهیم این اقدام شوم دشمنان بر فرهنگ اصیل و ناب ایران اسلامی تأثیرگذار باشد.

احمدوند گفت: در این راستا متولیان امر فرهنگ باید با تعامل و همکاری با یکدیگر تلاش خود را بر توسعه برنامه‌های فرهنگی و به ویژه اجرای آن در مساجد به کار گیرند.

وی استفاده از ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: استفاده از توان و استعدادهای نسل امروز علاوه بر اینکه می‌تواند ما را در رسیدن هر چه سریع‌تر به اهداف خود یاری دهد، در جذب جوانان و نوجوانان به مراکز فرهنگی و به ویژه مساجد تأثیرگذار است.

این مسئول در ادامه سخنان خود از توزیع 3 هزار 860 جلد کتاب بین کتابخانه‌های شبستانی مساجد نظرآباد طی سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته سه هزار و 860 جلد کتاب بین کتابخانه‌های شبستانی مساجد روستایی و شهری این شهرستان توزیع شده است.

احمدوند خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد کتابخانه‌های زیرپوشش اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد شامل 10 کتابخانه روستایی‌، کتابخانه تخصصی حوزه دین‌، کتابخانه دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا بوده‌ است که مورد حمایت اداره کل قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: علاوه بر توزیع این تعداد کتاب در بین کتابخانه‌های شبستانی، پنج هزار جلد انواع کتاب نیز به منظور تغذیه فکری روحانیون مستقر و طرح هجرت، ائمه جماعات مساجد و دستگاه‌های دولتی، مبلغین و مبلغات، فرهنگیان، دانش‌آموزان، مداحان و هیئت‌های مذهبی توزیع شد.

انتهای پیام/2302/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول