اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین مطرح کرد

منطبق‌سازی کتابخانه‌ها با خواسته‌های مردم

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: این اداره‌ کل با تلاش مضاعف به دنبال این است تا کتابخانه‌های این استان را با خواسته‌های مردم منطبق کند.

منطبق‌سازی کتابخانه‌ها با خواسته‌های مردم

محمدرضا مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: باید کتابخانه‌ها با خواسته‌های مردم منطبق شود و فضایی در کتابخانه‌ها حاکم باشد که مراجعه‌کنندگان را به خود جذب کرده و نیاز‌های آن‌ها را برآورده سازد.

این مسئول ابراز داشت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین به دلیل ماهیتی که دارد، توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی را دغدغه اصلی خود قرار داده و در این مسیر نیز تا حدودی موفق بوده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین با بیان اینکه کتابخانه‌ها پایگاه‌های فرهنگی کشور هستند، عنوان کرد: کتابخانه‌ها به علت محیط سالمی که دارند، پایگاه‌های مناسبی برای جوانان محسوب می‌شوند.

مولایی با اشاره به دیدار خود با احمد عجم استاندار قزوین بیان داشت: برای تحقق چشم‌اندازهای نهاد کتابخانه‌های عمومی در استان قزوین با استاندار دیدار و نشستی داشتیم که در این نشست گزارشی از عملکرد چند ماهه این اداره کل ارائه و در خصوص دغدغه‌های فرهنگی در این استان بحث و گفت‌وگو شد.

این فعال فرهنگی ادامه داد: در این دیدار عدم وجود کتابخانه مرکزی و مرکز نگهداری از نسخه‌های سنگی و خطی در قزوین از جمله مباحث مهمی بود که با استاندار محترم قزوین در میان گذاشته شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین اضافه کرد: همچنین در این دیدار موضوع ساخت ساختمانی برای اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین نیز مطرح شد.

مولایی تأکید کرد: پیشرفت‌های خوبی در این چند ماه در زمینه کتاب و کتابخوانی در استان قزوین داشته‌ایم که در آینده‌ای نه چندان دور با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحول چشمگیری را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/77003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول