اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری:

15 هزار جلد کتاب به ایستگاه‌های مطالعه چهارمحال و بختیاری اضافه می‎شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: 31 هزار و 500 جلد کتاب با موضوعات قبلی و 15 عنوان جدید به انبار ایستگاه‌های مطالعه در استان ارسال شده است که با توجه به سهمیه هر ایستگاه تعداد کتب آنها متفاوت خواهد بود

15 هزار جلد کتاب به ایستگاه‌های مطالعه چهارمحال و بختیاری اضافه می‎شود

بهروز صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: 31 هزار و 500 جلد کتاب با موضوعات قبلی و 15 عنوان جدید به انبار ایستگاه‌های مطالعه در استان ارسال شده است که با توجه به سهمیه هر ایستگاه تعداد کتب آنها متفاوت خواهد بود.

وی افزود: کتاب‌های ارسالی با موضوعات علمی، تاریخی، دینی و روانشناسی متناسب کودکان و نوجوانان، نوسوادان و عموم مخاطبان تهیه شده است که پس از آماده کردن، کتاب‌ها در محل ایستگاه در دسترس علاقمندان قرار داده خواهد شد.

صادقی با اشاره به استقبال خوب از ایستگاه‌های مطالعه در مرکز استان، گفت: در دو ماهه اخیر ایستگاه مطالعه بیمارستان آیت‌الله کاشانی بیشترین مراجعه کننده برای استفاده از کتب ایستگاه را داشته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کتاب، دروازه‌ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است، افزود: کتاب خود، یکی از بهترین ابزارهای کمال بشری است، کسی که با این دنیای زیبا و زندگی بخش ارتباط ندارد، بی شک از مهم‌ترین دستاورد انسانی و نیز از بیشترین معارف الهی و بشری محروم است.

وی تصریح کرد: برای یک ملت، خسارت بزرگی است که افراد آن با کتاب سروکار نداشته باشند؛ و برای یک فرد، توفیق عظیم است که با کتاب مأنوس و همواره در حال بهره‌گیری از آن، یعنی آموختن چیزهای تازه باشد.

صادقی با تأکید بر اینکه کودکان را باید از اوان کودکی به کتاب عادت دهیم، گفت: بچه‌ها را از اول کودکی باید عادت بدهیم که کتاب بخوانند؛ این مسئله موجب خواهد شد تا عادت به مطالعه در کودکان شکل بگیرد.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول