اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پورمحمدی تاکید کرد

تحقق حماسه اقتصادی با افزایش تولید / عسلویه نقطه اوج اقتصاد کشور

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: حماسه سیاسی با حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات و حماسه اقتصادی با افزایش تولید در بخش‌های مختلف محقق می‌شود.

تحقق حماسه اقتصادی با افزایش تولید / عسلویه نقطه اوج اقتصاد کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی صبح امروز در جمع مردم بوشهر در گلزار شهدای این شهر، شهیدان را نماد ایستادگی ملت ایران در برابر بیگانگان دانست و افزود: استان بوشهر نماد ایستادگی مردم ولایی استان در مقابل استعمار و استکبار است و شهید رئیسعلی دلواری که از افتخارات این نظام بوده، نماد مقاومت و پایداری است.

وی از حضور هوشمندانه و باشکوه مردم بوشهر در این مراسم قدردانی کرد و افزود: شما مردم بوشهر با این حضور، در خلق حماسه سیاسی پیشقدم و پیشتاز شدید و به حضور هوشمندانه شما در این مراسم افتخار می‌کنم.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ملت ما راه شهیدان را ادامه می‌دهد، گفت: ما آمده‌ایم که ادامه دهنده راه شهیدان باشیم و مقتدرانه در برابر دشمنان بایستیم.

پورمحمدی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال از ما خواسته در برابر دشمنان حماسه بیافرینیم و دشمنان باید بدانند با ملتی هوشمند و مقاوم روبرو هستند، چراکه این حضور گسترده شما گواه و شاهد خوبی است که مردم آماده‌اند باز هم حماسه بیافرینند.

وی با بیان اینکه دشمن با شکست در صحنه‌های گوناگون در مقابل خواسته‌های ملت ایران تمکین می‌کند، افزود: وحدت و همدلی و توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، استقامت و ایستادگی ملت ایران در مقابل ترفندهای دشمنان موجب شکست دشمنان می‌شود و این امر را در عرصه‌های گوناگون شاهد هستیم.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری تصریح کرد: دشمن می‌خواست با تحریم ملت ما را به زانو درآورد، ولی با پایداری مردم و توجه به اقتصاد و افزایش تولید، نتوانست به اهداف خود دست یابد.

پورمحمدی افزود: برای خلق حماسه اقتصادی توجه به تولید باید مد نظر باشد که بتوان این حماسه را خلق کرد.

وی با بیان اینکه عسلویه نقطه اوج اقتصاد کشور است، افزود: نه تنها این منطقه باید جوابگوی مشکلات اشتغال و اقتصادی استان بوشهر باشد، بلکه باید جوابگوی نیازها و مشکلات اقتصادی کشور باشد.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری افزود: اکنون در برخی نقاط استان بوشهر از جمله مناطق زلزله زده دشتی شاهد فقر و محرومیت هستیم که با توجه به اینکه استان زرخیر بوشهر باید از اقتصاد پویایی برخوردار باشد، نباید شاهد این مشکلات در این استان باشیم.

پورمحمدی با بیان اینکه بیش از 80 هزار بنگاه صنعتی در کشور وجود دارد، گفت: اکنون برخی از این بنگاه‌ها غیر فعال هستند که باید با اراده قوی با فعال کردن این بنگاه‌ها که با حمایت جدی از آنها مهیا می‌شود، شاهد رفع مشکل بیکاری به ویژه در بین فارغ التحصیلان باشیم.

انتهای پیام/66006/ب40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول