اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برهه حساس انتخابات

مربیان عقیدتی سیاسی سپاه روشنگری را وظیفه خود بدانند

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه امام‌ حسین (ع) بویین زهرا گفت: تمام هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در چنین برهه حساس انتخابات باید همانند شهید مطهری روشنگری را وظیفه و تکلیف شرعی خود بدانند.

مربیان عقیدتی سیاسی سپاه روشنگری را وظیفه خود بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، نشست خبری مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه امام‌ حسین (ع) شهرستان بویین زهرا امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌‌مهر در این نشست با تبریک در پیش بودن هفته گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران اظهار داشت: نقش سازنده شهید مطهری در انقلاب اسلامی امروز امری مهم و غیر قابل انکار است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام‌ حسین (ع) شهرستان بویین زهرا افزود: شهید مطهری از معدود دین‌پژوهان و مصلحان دینی بود که با اشراف اطلاعاتی عمیق نسبت به دین مبین اسلام برابر گروه‌های مارکسیستی به نقش نهضت روشنگری در جامعه پرداخت و اثرگذار واقع شد.

وی افزود: شهید مطهری همواره تا پایان عمر وجود گران‌بهای خویش را در راه الهی، دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرد و امروز الگو و اسوه تمام روحانیون و مصلحان دینی قرار گرفته است.

شجاعی‌مهر به وظیفه هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی در مجموعه بسیج برای تحقق راهبرد حماسه سیاسی اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال فرصت هستند تا همانند فتنه سال 88 کشور را دچار آشوب کرده و اغتشاش به پا کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان کوردل که انتخابات را به عنوان فرصتی برای فتنه‌گری خویش تلقی می‌کنند، باید بدانند ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی با شور و نشاط فراوان در انتخابات 24 خرداد ماه حاضر شده و با بصیرت کامل خود حماسه سیاسی دیگری را خلق می‌کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه امام‌ حسین (ع) شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تمام هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی مجموعه سپاه و بسیج در چنین برهه حساس انتخابات باید همانند شهید مطهری رسالت بصیرتی خویش در جامعه را انجام داده و روشنگری را وظیفه و تکلیف شرعی خود بدانند.

شجاعی‌مهر ادامه داد: هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی باید با انجام وظیفه بصیرتی سهم خویش را در تحقق حماسه سیاسی ایفا کرده و اثرگذار واقع شوند.

شجاعی‌مهر پیرامون ویژه برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا ابراز داشت: با توجه به راهبرد سال و در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری سپاه و بسیج برای تحقق حماسه سیاسی و منویات مقام معظم رهبری و مصونیت‌بخشی به انقلاب اسلامی نهایت تلاش خویش را انجام داده و به ثمر می‌نشانند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام‌ حسین (ع) شهرستان بویین زهرا افزود: برپایی همایش حکمت مطهر، نشست‌های سیاسی و کوهپیمایی در سطح شهر بویین زهرا و اجرای همایش بصیرتی و حکمت مطهر در سطح حوزه‌های مقاومت تابعه ناحیه بویین زهرا به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان بویین زهرا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول