اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

تصمیمی برای تعداد هواداران سپاهان در فینال جام حذفی گرفته نشده است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: هنوز تصمیم نهایی در مورد تعداد و نحوه اعزام هواداران به تهران برای فینال جام حذفی انجام نشده و به زودی در این باره تصمیم‌گیری می‌کنیم.

تصمیمی برای تعداد هواداران سپاهان در فینال جام حذفی گرفته نشده است

رسول خوروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از دیدار با تیم النصر امارات به اصفهان بازگشتیم و تیم به مدت یک روز استراحت داشت.

وی با اشاره به آغاز تمرین‌های تیم سپاهان از روز جمعه تصریح کرد: تیم ما باید برای دیدار برگشت با تیم الغرافه آماده شود، اما بیشتر تمرکز تیم ما بر روی دیدار فینال جام حذفی با تیم پرسپولیس قرار گرفته است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد جزئیات میزبانی ورزشگاه آزادی برای مسابقه فینال جام حذفی بیان کرد: بر اساس توافق دو باشگاه، ظرفیت ورزشگاه آزادی بین دو باشگاه به طور مساوی تقسیم شده است.

وی ادامه داد: برای باشگاه سپاهان امکان بردن هوادارانش به تعداد زیاد وجود نداشته و حداکثر می‌توانیم حدود 10 هزار هوادار برای بازی فینال در ورزشگاه داشته باشیم.

خوروش ادامه داد: هنوز جزئیات کامل این مسئله مشخص نشده است، اما بر اساس توافق‌های انجام شده سکوهای اختصاص پیدا کرده به سپاهان در صورت حضور پیدا نکردن هواداران ما خالی نمی‌ماند و هواداران پرسپولیس می‌توانند سکوها را در اختیار داشته باشند.

به گزارش فارس، دو تیم سپاهان و پرسپولیس در فینال جام حذفی روز 15 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شده تا تکلیف قهرمان این مسابقات نیز مشخص شود.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول