اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

هم‌صدایی با انقلاب شاخصه سپاه است

امام جمعه آوج گفت: دشمن بیشترین ضربات و حملات خویش را معطوف به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرده و برای از میان برداشتن این نهاد مقدس فتنه‌انگیزی می‌کند چرا که هم‌صدایی با انقلاب شاخصه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

هم‌صدایی با انقلاب شاخصه سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی امروز در دیدار با تعدادی از بسیجیان و پاسداران شهر آوج تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جزو الطاف الهی و از تدابیر حکیمانه امام‌ راحل برشمرد و اظهار داشت: سپاه مولودی در افکار و اندیشه‌های امام‌ راحل بود که تأسیس شد و تاکنون نیز در تمام سنگر‌های داخلی و خارجی و به‌ ویژه در ایام دفاع مقدس که دشمنان در آن قصد از بین بردن نظام اسلامی را داشتند، حضور داشته و از انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری کرده است.

امام جمعه آوج تأسیس سپاه پاسداران را هدیه‌ای برای ملت ایران دانست که باید قدر آن را دانست و افزود: دشمن بیشترین ضربه‌های خود را تاکنون به این نهاد مقدس برآمده از بطن انقلاب اسلامی داشته و در مقابل بیشترین ضربات را این نهاد بر پیکره دشمنان فرود آورده است.

وی تصریح کرد: ولایت‌مداری و هم‌صدایی با انقلاب اسلامی از شاخص‌ترین ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این نهاد پاسداری از حریم ولایت را تکلیف حقیقی خویش می‌داند.

امام جمعه آوج با تصریح بر اینکه ملت قهرمان ایران اسلامی همچنان قدر نعمت‌های الهی را دانسته و شاکر وجود نهاد مقدس سپاه است، ابراز داشت: امام‌ راحل فرمودند که ای کاش من نیز یک پاسدار بوده و این بیانگر اوج خلوص این نهاد مقدس است.

هاشمی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز در سطح جهان به عنوان الگویی ارزشمند تبدیل شده است و سپاه پاسداران نیز برای افزایش توان و اقتدار جمهوری اسلامی تلاش و مجاهدت می‌کند.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول