اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه لنده:

70 درصد مأموریت‌های سپاه مقابله با شبیخون فرهنگی است

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه لنده گفت: سپاه برای مقابله با شبیخون فرهنگی بیش از 70 درصد مأموریت‌های خود را در این زمینه طراحی کرده است.

70 درصد مأموریت‌های سپاه مقابله با شبیخون فرهنگی است

خداکرم مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده، با بیان این‌که سپاه بازوی پرتوان انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از نهادهای مؤثر و تأثیرگذار و با انگیزه بوده که به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شده است.

وی افزود: جایگاه سپاه در یک کلام جایی است که امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

جانشین فرماندهی سپاه لنده گفت: سپاه در راستای کلام امام خمینی(ره) برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی گام‌های مؤثری برداشته و امتحان خود را در جنگ تحمیلی و دفاع از کشور پس داده است.

مرادی تصریح کرد: سپاه در دفاع مقدس، کردستان، سازندگی و در بحث فرهنگی و مقابله با شبیخون فرهنگی خود را نشان داده است.

وی افزود: سپاه در همه صحنه‌های مختلف انقلاب پشت سر رهبری به عنوان بازوی توانمند انقلاب و رهبری خود را نشان داده است.

جانشین سپاه لنده با بیان این‌که در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس سپاه نقش محوری داشته، گفت: نیروهای مخلص و متعهد این نهاد در دوران دفاع مقدس توانسته‌اند عملیات‌ها و رزمایش‌های مختلف را به تنهایی اداره کند.

وی به سازندگی کشور اشاره کرد و گفت: بعد جنگ هشت ساله، در بحث سازندگی رهبر معظم انقلاب مأموریتی را به سپاه محول کردند و سپاه در این زمینه توانسته محرومیت‌زدایی را در مناطق مختلف وجه همت خود قرار دهد.

مرادی افزود: سپاه با راه‌اندازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و قسمت سازندگی در بسیج و نیروی مقاومت با اجرای طرح‌های تولیدی و بنیادی توانسته به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

وی با بیا ان‌که سپاه در بحث وزارت دفاع موضوعات مهمی از قبیل توانمندسازی کشور برای مقابله با دشمن را در دستور کار خود قرار داده، گفت: سپاه توانسته با ساخت موشک‌های شهاب و پیشرفت‌های الکترونیکی و مخابراتی اقدامات و ابتکارات بسیار چشمگیری را در جهت مقابله با دشمنان انجام دهد.

مرادی یادآور شد: سپاه با مهار کردن هواپیماهای بدون سر نشین پهباد در چند نوبت توانست اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشد.

وی افزود: سپاه در سال‌های اخیر با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با شبیخون فرهنگی بیش از 70 درصد از مأموریت‌ها و اقدامات خود را به این مهم تخصیص داده است.

جانشین سپاه لنده گفت:سپاه و همه نهادهای داخلی آن در حال کار بصیرت افزایی هستند و با راه‌اندازی حلقه‌های طرح صالحین توانسته به این مهم جامعه عمل بپوشد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های اطلاعاتی سپاه افزود: اطلاعات سپاه قوی‌ترین سازمان اطلاعاتی در جهان است.

مرادی اذعان داشت: سپاه هرجایی که مأموریت به او واگذار شود به موفقیت‌های چشمگیری رسیده و توانسته در راه مبارزه با منافقان و گروه‌های پژاک و غیره با از خودگذشتگی‌ نیروها کشور را از این توطئه‌ها پیروز و سربلند بیرون آورد.

وی افزود: سپاه با اقتدار تمام در همه صحنه‌ها به مانند روز‌های اول به پیش می‌رود.

وی با اشاره به تنور داغ انتخاباتی در سطح کشور گفت: ما در بحث انتخابات مطیع امر رهبر هستیم و در این سال که رهبر آن را سال حماسه سیاسی خوانده ما هم سیاستمان آن است که شعار سال را تحقق بخشیم.

جانشین سپاه لنده عنوان کرد: ما هم طبق دستور رهبری حضور حداکثری با بصیرت را در دستور کار خود قرار داده و با برگزاری نشست‌های روشنگری سعی در آن داریم که با آگاه سازی عمومی مردم را به پای صندوق‌های رأی هدایت کنیم.

مرادی در پایان گفت: سپاه از هیچ کاندید خاصی حمایت نمی‌کند.

انتهای پیام/82013/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول