اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

سپاه هیچ دخالتی در انتخابات ندارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه سپاه هیچ دخالتی در انتخابات ندارد، گفت: این نهاد از اصولگرایی که یک اندیشه زیربنایی و تفکر مبنایی است، حمایت می‌کند.

سپاه هیچ دخالتی در انتخابات ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار صبح امروز به مناسبت هفته عقیدتی سپاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسالت سپاه با دیگر ارگان‌ها تفاوت دارد، سپاه نظام را از آسیب‌ها دور و توطئه دشمنان را خنثی می‌سازد.

وی افزود: انتخابات پیش روی بسیار حساس است چرا که چهار قطب در این انتخابات حضور دارند که شامل جریان فتنه و انحرافی، اصلا‌ح‌طلبان، کارگزاران و اصولگرایان است که در آینده‌ای نه چندان دور با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: وظیفه سپاه شناساندن دقیق این قطب‌ها به مردم است.

رستگار بیان داشت: سپاه نیز همانند دیگر ارگان‌های تاثیرگذار می‌کوشد تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم آورد و این همان مسئله‌ای است که دشمن سخت از آن هراس دارد.

وی تصریح کرد: سپاه به عنوان پیشتاز در تمامی حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی کشور نقش بسزایی را ایفا می‌کند و همین هوشیاری و تیزبینی این مجموعه انقلابی دشمن را به خشم آورده نوک حملات دشمن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشانه می‌رود تا جاییکه پیش شرط مذاکرات خود را انحلال سپاه اعلام می‌کند اما دشمن بداند هر زمانی و در هر زمینه‌ای که کشور احساس خطر کند، سپاه آماده خدمت‌رسانی است.

رستگار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی سپاه افزود:‌ همایش تجلیل از اساتید، مربیان و هادیان سیاسی و معلمان بسیجی، نشست‌های سیاسی و بصیرتی به دلیل حماسه سیاسی و اقتصادی، همایش‌های علمی و اندیشه شهید مطهری، نشست ویژه طرح صالحین، حضور سپاهیان و بسیجیان در نماز جمعه، گردهمایی برای دیدار با ائمه جمعه، صبحگاه مشترک، اجرای زنگ سپاس از معلم و اردوهای فرهنگی و محافل انس با قرآن از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول