اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط نمایندگی ولی فقیه صورت گرفت

تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه حاجی‌آباد

مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه حاجی‌آباد با تشریح برنامه‌های این نهاد در هفته عقیدتی سیاسی، از تجلیل خانواده‌های شهدا در این هفته خبر داد.

تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه حاجی‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، حجت‌الاسلام جواد قنبری جمعه شب در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید مطهری، اظهار داشت: افکار و اندیشه شهید مطهری همان اندیشه اسلام ناب است.

وی تصریح کرد: مهمترین هدف نامگذاری ایام شهادت علامه مطهری به عنوان هفته معلم و عقیدتی سیاسی این است که برنامه‌های سپاه و بسیج در همه اقشار مبتنی بر ترویج مبانی عقیدتی اسلام است.

این مسئول اظهار داشت: بسیج تنها نیرویی نظامی نیست، بلکه حضور این نهاد در اقشار مختلف بر پایه برنامه‌های عقیدتی، تربیتی و فرهنگی است.

وی با بیان اینکه آن چیزی که می‌تواند اهداف انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود برساند و ما را موفق کند ادامه راه و اندیشه‌های شهید مطهری است، ادامه داد: آگاهی شهید مطهری به مقتضیات زمانی و شناسایی نیازهای جامعه از مشخصه‌های اندیشه شهید مطهری است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه حاجی‌آباد همچنین در معرفی برنامه‌های سپاه در هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم بیان داشت: دیدار هادیان سیاسی با امام جمعه، گرامیداشت روز معلم و تجلیل از مربیان سیاسی، نشست بصیرتی سیاسی فرماندهان، دیدار و تجلیل از خانواده شهدای شهرستان، نواختن زنگ سپاس در مدارس و صبحگاه مشترک و برگزاری جشن میلاد کوثر از جمله برنامه‌های سپاه ناحیه حاجی‌آباد در هفته عقیدتی سیاسی است.

وی در ادامه افزود: گردهمایی حلقه‌های صالحین، برگزاری مسابقات فرهنگی و حفظ حدیث، برپایی هشت محفل انس با قرآن و شش همایش به مناسبت  این هفته و اردوی فرهنگی خانواده‌های پاسداران از دیگر برنامه‌های این هفته است.

قنبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز دشمنان ما دین و ایمان جوانان این مملکت را هدف قرار داده و سعی بر این دارد که جوانان ما را به سمت دنیا بکشاند، افزود: دشمن سعی بر این دارد که معنویت را از ملت ما بگیرد، آنها می‌دانند که اگر معنویت و دین ما را بگیرند، ایران به راحتی سقوط می‌کند.

وی ادامه داد: آمریکا عامل همه بدبختی‌های خود را معنویت و دینداری جوانان ما می‌داند و صلاح جوانان ما همین نیروی معنویت و ایمان است ما باید هشیار و آگاه باشیم و نگذاریم که جوانان از مساجد فاصله بگیرند و به سمت دنیا بروند.

قنبری در ادامه افزود: در حال حاضر به وسیله تحریم‌های اقتصادی به مردم این کشور فشار وارد کرده است.

وی در ادامه تاکید کرد: باید مردم را نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه کرد و هدف ما باید دفاع از انقلاب و عفاف حجاب باشد، امروز بهترین نوع پاسداری، پاسداری از انقلاب و تبلیغ دین اسلام، برگزاری بحث‌های اخلاقی و معنوی و کشاندن مردم و جوانان به سمت مساجد است.

قنبری در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها افزود: باید از ریخت و پاش‌ها جلوگیری کرد و از تجمل‌گرایی پرهیز و قناعت را پیشه کنیم و شکرگزار نعمت‌های خداوند باشیم.

انتهای پیام/88002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول