اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در کاشان:

بسیج و سپاه به هیچ وجه وارد ‌بازی‌های سیاسی اشخاص نمی‌شوند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در کاشان گفت: بسیج و سپاه شأن و قداست خود را بالاتر از هزینه شدن برای افراد، اشخاص و یا احزاب می‌داند و به هیچ وجه وارد خط‌بازی‌های سیاسی نمی‌شوند.

بسیج و سپاه به هیچ وجه وارد ‌بازی‌های سیاسی اشخاص نمی‌شوند

حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: بسیج و سپاه به هیچ عنوان دخالتی در معرفی اشخاص و افراد برای انتخابات پیش رو نمی‌کنند و تنها معیارها و شاخص‌های عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری را دنبال می‌کنند و به هیچ وجه وارد خط‌بازی‌های سیاسی نمی‌شوند چراکه قداست بسیج و سپاه بیش از چنین مسائلی است.

وی در عین حال تصریح کرد: اما اگر بسیج و سپاه احساس کنند که افراد احزاب و گروه‌‌هایی بخواهند دشمنی با اصل نظام، انقلاب و ولایت داشته باشند در مقابل آنها می‌ایستند چراکه وظیفه خود می‌دانند از اسلام، انقلاب و ولایت فقیه با تمام قدرت دفاع کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان در ادامه با اشاره به نقش پررنگ بسیج و سپاه در صیانت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به ذکر برخی از نمونه‌های این نقش‌آفرینی پرداخت و گفت: مقابله با بحران و تحریکات خرابکارانه سازمان منافقین، احزاب دموکرات، کوموله، خلق عرب و فتنه‌های اخیر تنها نمونه‌‌هایی از ایفای نقش بسیج و سپاه در راستای صیانت و حفاظت از شجره طیبه انقلاب اسلامی است.

حسینی دیباجی حضور سپاه در عرصه هشت سال دفاع مقدس را بی‌بدیل خواند و گفت: صلابت و نقش‌آفرینی سپاه در مبارزه با متجاوزان برای پاسداری از تمامیت ارضی کشور به گونه‌ای بود که امام راحل عبارت مشهور "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" را عنوان کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان متذکر شد: امروز سپاه در حالی به سی و پنجمین سال تأسیس خود وارد می‌شود که دامنه اثرگذاری سپاه در فرآیندهای داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی افزایش یافته و به نیرویی کم‌نظیر در روند تحولات جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام/63009/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول