اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

سپاه بازوی پرتوان ولایت است/ سپاه به عنوان یک فرهنگ به کل دنیا تعمیم یافته است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان از سپاه به عنوان بازوی پرتوان ولایت فقیه نام برد و گفت: روحیه اعتقادی و ضداستکباری سپاه مانع از محقق شدن برنامه‌های دشمنان علیه ایران است.

سپاه بازوی پرتوان ولایت است/ سپاه به عنوان یک فرهنگ به کل دنیا تعمیم یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار فرماندهان و مسئولان نمایندگی حوزه‌های مختلف سپاه بیت‌المقدس که به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت اظهار کرد: نیروهای انقلاب اسلامی و به ویژه سپاه و بسیج با برخورداری از روحیه‌ای اعتقادی متفاوت‌تر از نیروهای دفاعی سایر کشورهاست چرا که این روحیه موجب حفظ و تداوم انقلاب اسلامی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تأکید کرد: تا زمانی که چنین روحیه‌ای در نیروهای مسلح و سپاه و بسیج ما وجود داشته باشد دشمنان در طرح‌ریزی و اجرای توطئه‌ها علیه ملت و نظام اسلامی ناکام خواهند ماند.

وی اضافه کرد: وجود بصیرت، سپاه پاسداران را به قدرتی نفوذناپذیر و دشمن‌شکن تبدیل کرده است و در حقیقت چنین قدرتی در هیچ زمانی عرصه را برای حضور و عرض‌اندام دشمنان خالی نخواهد کرد.

به گفته حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی، سپاه و بسیج جدای از یک نیروی مدافع انقلاب اسلامی و اهداف آن، یک فرهنگ است که اکنون این فرهنگ به تمام دنیا تعمیم یافته است.

وی منشأ موضوع بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و سایر کشورها و نیز انقلاب‌ها را فرهنگ سپاه و بسیج دانست و گفت: اهداف بسیج مستضعفین همانگونه که از نام آن مشخص است، کمک و یاری رساندن به مستضعفین جهان است و به عنوان یک فرهنگ نفوذناپذیر اکنون در کشورهای مظلوم نهادینه شده است.

وی تشکیل نیروی بسیج در کشورهای لبنان، عراق و سوریه با الگوگیری از بسیج مستضعفین را مصداق فرهنگ بودن آن خواند و افزود: این نیروی عظیم مردمی انعطاف‌پذیر بوده و نیازهای موجود کشور را برآورد می‌سازد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با تسلیت شهادت شهید مطهری از آن شهید بزرگوار به عنوان شخصیتی بزرگ نام برد و تعاریف امام راحل و مقام معظم رهبری از مطهری را گواه بیانات خویش در ارتباط با این شهید خواند.

وی با یادآوری نامگذاری ایام شهادت شهید مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، گفت: شهید مطهری دارای ایمانی قوی، روح مطهر، قدرت بیان و بصیرت نافذی بود که به همه مسائل آگاه و بر اساس دین اسلام و دستورات آن حرکت می‌کرد.

وی در پایان گفت: ایجاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه به خاطر حفظ ارتباط معنوی سپاه با ولایت است چرا که انقلاب ما برای نهادینه کردن منطق قرآن و ارزش‌های دین بنیان‌گذاری شده و سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب باید همواره روح معنویت در آن جریان داشته باشد.

انتهای پیام/79001/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول