اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع):

دشمنان سپاه‌هراسی به راه انداختند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمنان کوردل نظام اسلامی ما امروز با اذعان به توان و بضاعت بسیج و سپاه جریان سپاه‌هراسی به راه انداخته‌اند.

دشمنان سپاه‌هراسی به راه انداختند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر عصر امروز در نشست مطبوعاتی همزمان با هفته عقیدتی، سیاسی سپاه در اردبیل اظهار داشت: دوم اردیبهشت سالروز تصویب اساسنامه سپاه به عنوان یک نیروی فداکار عرصه‌ گاه به اشتباه از این روز به عنوان روز تشکیل سپاه یاد می‌شود؛ در حالی که بدو پیروزی انقلاب سپاه پاسداران با مشارکت جوانان و نیروهای ارزشی شکل گرفته و حریم‌دار انقلاب لقب گرفت.

وی تصریح کرد: ‌در دوم اردیبهشت با دستور امام به شورای انقلاب اساسنامه سپاه تصویب شد و این نیرو در چارچوب قانون و ضوابط و مقررات موظف شد تا فعالیت‌های متنوعی را در عرصه‌های مختلف انجام دهد.

کاملی‌فر خاطرنشان کرد:‌ امروز با گذشت 35 سال از شکل‌گیری سپاه کمتر کسی فکر می‌کرد که سپاه با این سابقه کم اما گستردگی فعالیت‌ها و اقدامات خود بتواند در عرصه داخلی و بین‌المللی این قدر مورد توجه و الگوبرداری قرار گیرد.

این مسئول به نیروهای مخلص و توانمند سپاه پاسداران و مشارکت آنها در میادین و عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: دوام، بقا و استمرار نظام ما متکی به حضور مردم و صیانت سپاهیانی است که همیشه در عرصه حاضر بوده و نقش‌آفرینی کردند.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران چه در جریان اوایل پیروزی انقلاب و دفع تهدیدات استکبار و ضد انقلاب و چه جنگ هشت ساله و چه امروز توانسته است با غلبه بر فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف و جنگ نرم دشمن صلابت خود را به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان نقش سپاه را در حوزه فرهنگی و جنگ نرم نقش بی‌بدیل، تأثیرگذار و حائز اهمیت توصیف کرد و یادآور شد: در همین راستا و در قالب طرح صالحین برنامه‌های متنوعی در دفع هجمه‌های فرهنگی دشمنان صورت گرفته است.

کاملی‌فر بیان کرد:‌ سپاه با مدیریت شایسته و حرکت مستمر توانسته در تحولات جهانی تأثیرگذار عمل کند، به طوری که همه اذعان دارند تمام موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر به ویژه در عرصه بین‌المللی و دفع تهدیدات در لبنان، فلسطین و سوریه ناشی از حضور آگاهانه سپاهیان در صحنه است.

وی گفت: مجموعه سپاه و بسیج در سنگر سازندگی نیز نقش ایفا کرده و در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیا توانسته به جنگ اقتصادی دشمن رفته و آنها را زمین‌گیر کند.

کاملی‌فر افزود: این مجموعه پرتوان توانسته پروژه خط صلح را عملیاتی کند و کشورهای اطراف همچون پاکستان و هندوستان را از نعمت گاز بهره‌مند سازد.

وی تصریح کرد: ما در حوزه نظامی و دفاعی نیز توانسته‌ایم به موشک‌هایی همچون شهاب، فاتح، پهپاد و هواپیماهای بدون سرنشین دست یابیم و دشمنان نظام را در غلبه بر جمهوری اسلامی ایران ناامید کنیم.

این مسئول در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بالاترین قدرت و صلابت سپاه توانمندی معنوی، ارزشی و ایمانی این نیروی مخلص است که به مدد الهی در تمام صحنه‌ها توانسته زمینه افشای توطئه دشمنان را فراهم آورد.

انتهای پیام/62006/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول