اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه رودسر:

جهاد سازندگی مأموریت مردمی سپاه است

فرمانده سپاه ناحیه رودسر گفت: سپاه نقش تأثیرگذاری در مأموریت‌های مردمی و پشتیبانی از دولت برای کارآمدی نظام در عرصه‌های مختلف از جمله جهاد سازندگی داشته است.

جهاد سازندگی مأموریت مردمی سپاه است

رحمان عصامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به تشکیل نهاد سپاه، اظهار کرد: در روزهای نخست هدف از تشکیل سپاه را پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن می‌دانستند.

وی اظهار کرد: اکنون این نهاد با خدمت بی‌شائبه به انقلاب اسلامی و اطاعت محض و عاشقانه از مقام ولایت فقیه به عنوان بازوی توانمند ولایت آماده انجام هر نوع مسئولیت سنگین و مأموریت محوله است.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به فرمان امام راحل در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 58، افزود: این نهاد مقدس در عرصه‌های مختلف تهدیدهای سخت، نیمه سخت و نرم، کارنامه قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.

وی سپاه را نهاد مردمی و نظامی در راستای اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: سپاه نقش تأثیرگذاری در مأموریت‌های مردمی و پشتیبانی از دولت برای کارآمدی نظام در عرصه‌های مختلف از جمله جهاد سازندگی داشته است.

عصامی ساخت دو دهنه پل ماشین‌رو در روستاهای «گرجی پشت و اینی‌وربن» در مناطق دور افتاده اشکورات با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان را از جمله اقدام‌های سپاه در رودسر ذکر کرد.

وی، ساخت 9 باب منزل مسکونی محرومان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی برای محرومیت‌زدایی به ارزش 150 میلیون تومان، احداث پنج کیلومتر جاده روستایی در مناطق اشکورات رودسر برای سه روستای «اره چاک‌میان‌لنگه، طیولا و تازه‌آباد شوییل» با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان از اقدام‌های سپاه در سال 91 عنوان کرد.

این مسئول، ساخت و افتتاح دو باشگاه ورزشی در بخش مرکزی رودسر و چابکسر به مساحت 800 متر مربع با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان و... را از دیگر اقدام‌ها برشمرد.

وی با اشاره به اینکه حفاظت و نگهبانی از نظام ایران اسلامی جزو آرمان‌های بزرگ سپاه است، متذکر شد: این آرمان تا زمان حکومت عدل جهانی امام مهدی(عج) نیز گسترده است.

انتهای پیام/84002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول