اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان غربی انجام می‌شود

اجرای 498 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته زن

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: 498 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن در مناطق مختلف آذربایجان غربی برپا می‌شود.

اجرای 498 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته زن

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مریم دهقان صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن شماره چهار استانداری آذربایجان غربی برپا شد، اظهار داشت: برای گرامیداشت مقام شامخ حضرت فاطمه زهرا (س) و تبیین نقش زنان در جامعه برنامه‌های مختلفی تدارک یافته است که مطابق با روزشمار هفته اجرا می‌شوند.

وی افزود: برپایی کارگاه آموزشی زن آگاه و خانواده سالم همچنین افتتاح و بازدید از تعاونی زنان، برنامه دیدار با نخبگان با حضور دکتر اسکویی رئیس مرکز نخبگان و دیدار با خانواده معظم شهدا از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که برای این روز تدارک دیده شده است.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: حضور در جشنواره شهدای کارگری، برپایی جشنواره ورزشی، برپایی همایش تجلیل از مادران شهدا، برگزاری جلسه کمیته تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده، حضور در زندان مرکزی و بازدید از بند نسوان، اجرای برنامه ویژه هفته زن در روستا نازلو از دیگر برنامه‌های هفته جاری است.

دهقان خاطرنشان کرد: تبادل تفاهم‌نامه با سازمان انتقال خون آذربایجان غربی، برگزاری مراسم بزرگداشت روز مادر با عنوان زن، ایثار و ولایت‌پذیری با حضور استاندار آذربایجان غربی و خانم علاسوند از دیگر برنامه‌هایی است که برای هفته زن تدارک دیده‌ایم لیکن امیدوار هستیم با استقبال گرم بانوان و رسانه‌ها مواجه شویم.

وی یکی از نقاط عطف برنامه‌های این هفته را برپایی همایش زن، ایثار و ولایت‌پذیری با حضور خانم دکتر علاسوند دانست و در ارتباط با جایگاه و فعالیت‌های این بانوی فرهیخته اظهار داشت: وی در سال 1383 در سازمان ملل متحد در ارتباط با کنوانسیون رفع تبعیض علیه زن به عنوان سخنران دعوت شده و به سخنرانی پرداخته‌اند همچنین کتاب مهارت زندگی با رویکرد دینی یکی از تألیف‌های علاسوند است.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول