اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر خبر داد

قدردانی از مادران آسمانی در سالن همایش عطر یاس

شهردار باقرشهر با تکریم جایگاه مادران شهدا گفت: تکریم از مادران آسمانی را با حضور 70 نفر از مادران و همسران شهدای باقرشهر و 30 نفر از مادران و همسران شهدای کهریزک در سالن همایش عطر یاس برگزار می‌کنیم.

قدردانی از مادران آسمانی در سالن همایش عطر یاس

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز آیین تکریم مادران آسمانی شهردار باقرشهر به همت امور ایثارگران شهرداری باقرشهر با حضور مسئولان شهر و شهرداری در سالن همایش عطر یاس برگزار شد. 

شهردار باقرشهر در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، تکریم خانواده معظم شهدا به ویژه مادران و همسران شهدا را وظیفه همگان دانست و افزود: بر همه ما لازم است قدردان مادران و همسران شهدا باشیم و از آنان به عنوان بانوانی که یکی از الگوهای آنان بانوی صبر و شکیبائی حضرت ام‌البنین (س) است تقدیر کنیم.

جمشید سعادتمند در ادامه یادآور شد: به همین مناسبت بنا بر هماهنگی‌های به عمل آمده توسط امور ایثارگران مراسم تکریم از مادران آسمانی را با حضور 70 نفر از مادران و همسران شهدای باقرشهر و 30 نفر از مادران و همسران شهدای کهریزک در سالن همایش عطر یاس برگزار کنیم.

حضرت ام البنین (س) سرلوحه ولایت مداری بودند

امام جمعه باقرشهر تربیت شایسته فرزندان حضرت ام‌البنین ‌را سرلوحه ولایت مداری آنها دانست و تاکید کرد: فرزندان حضرت ام‌البنین (س) تا آخرین قطره جان خود از ولایت دفاع کردند و با وجود اینکه شرایط برای امان بودن آنها فراهم بود به دلیل تربیت ریشه‌دار آنها همواره پای ولایت ایستادگی کردند.

حجت‌الاسلام موسوی از حضرت ام‌البنین (س) به عنوان خادمه ولایت و اهل بیت (ع) یاد کرد و گفت: مادران و همسران شهدا نیز با تاسی به این الگوی شایسته، فرزندان خود را در راه دفاع از ولایت به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام کردند و در فراق ایشان بی تابی نکردند. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در طول سال‌های دفاع مقدس شاهد بودیم مادران شهدا با دست خود کفن بر تن جوانان شهید خود می‌کردند و با روحیه‌ای مثال زدنی تجلی عینی مادر شهدای دشت کربلا هستند.

تکریم مادران و همسران شهدا در آستانه روز زن

محمود فخامتی، مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر نیز در ارتباط با برگزاری این مراسم گفت: در ایام وفا‌ت حضرت ام‌البنین (س) و در آستانه روز زن طی مراسمی با عنوان تکریم مادران آسمانی، مراسم ویژه‌ای را جهت گرامیداشت حضرت ام‌البنین (س) و تجلیل از مادران و همسران شهدای باقرشهر و کهریزک برگزار کرد.

این گزارش حاکی است، آیین تکریم مادران و همسران شهدا با حضور امام جمعه باقرشهر، رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار باقرشهر، معاونان فرماندار شهرستان ری، بخشدار کهریزک، جانشین ناحیه حضرت روح‌الله(ره) و مسئول نمایندگی این ناحیه و جمعی از خواهران بسیجی حضور داشتند.

پس از سخنرانی امام جمعه باقرشهر و مدیحه سرائی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از مادران و همسران شهدا با اهدای هدایائی تقدیر و تکریم به عمل آمد.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول