اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

مردم حضور باشکوهی در انتخابات خواهند داشت

نماینده ولی‌فقیه در استان امام جمعه زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خواستار حضور گسترده و باشکوه مردم در این انتخابات شد.

مردم حضور باشکوهی در انتخابات خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولایت حضرت فاطمه زهرا (س) این روز بزرگ را به همه مسلمانان به ویژه بانوان تبریک گفت.

وی با اشاره به اینکه سالروز ولایت حضرت فاطمه زهرا (س) به نام روز مادر نام گرفته است، تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی بزرگی برای بانوان و مادران جامعه اسلامی است.

امام جمعه زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد بزرگ شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: شهید مرتضی مطهری استاد بزرگی بود که در راه اعتلای مبانی اسلام تلاش‌های زیادی انجام داد.

وی با اشاره به تفکرات شهید مطهری افزود: امروز با گذشت بیش از 35 سال از شهادت آن استاد بزرگ هنوز هم تفکرات وی تامین‌کننده اعتقادات فکری بسیاری از علاقمندان است.

آیت‌الله خاتمی در ادامه سخنان خود با اشاره به روز ملی خلیج فارس گفت: خلیج فارس برای همیشه خلیج فارس بوده و خواهد بود. روز دهم اردیبهشت در تقویم ملت ایران به نام خلیج همیشه فارس مزین شده است، که این روز را باید گرامی بداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشورمان ادامه داد: در طی 35 سال گذشته انتخابات بزرگی در کشور با سلامت و صحت برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در طول عمر انقلاب مردم با حضور گسترده خود در انتخابات شکوه حضور خود را در عرصه‌ها اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: ملت ایران هرگز دست از حمایت از نظام و انقلاب بر نمی‌دارد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه باید در انتخابات آتی نیز حضور گسترده و باشکوهی داشته باشیم، تصریح کرد: ملت ایران بار دیگر با حضور خود توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند، تصریح کرد: مردم باید در انتخابات برای انتخاب افراد صالح و کارآمد تلاش کنند.

انتهای پیام/2308/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول