اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

کاندیداهای شوراها در فضای سالم رقابت کنند/ رقابت‌ها پس از انتخابات به رفاقت تبدیل شود

استاندار قزوین با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در فضای سالم با یکدیگر رقابت کنند تا فرد برتر برگزیده شود، گفت: باید فضای رقابتی پس از انتخابات به فضای رفاقتی تبدیل شود.

کاندیداهای شوراها در فضای سالم رقابت کنند/ رقابت‌ها پس از انتخابات به رفاقت تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم در جلسه ستاد هماهنگی اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: ‌به داوطلبان شورای شهر و روستا توصیه می‌کنم در انتخابات فضای رقابتی را با هیچ چیز دیگری مبادله نکنند و در فضای سالم با یکدیگر رقابت کنند تا فرد برتر و اصلح در این انتخابات برگزیده شود.

وی عنوان کرد: باید فضای رقابتی بعد از چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا به فضای رفاقتی تبدیل شود تا توسعه شهر و روستاها در مدت زمان کوتاه‌تری محقق شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام حماسه سیاسی نام‌گذاری کرده‌اند، ابراز داشت: اقشار مختلف جامعه با شرکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها می‌توانند این شعار را محقق کنند.

عجم با اشاره به اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف می‌توانند زمینه شرکت اقشار مختلف مردم را در انتخابات بسترسازی کنند، اذعان داشت: بسیج و بسیج سازندگی نسبت به سایر نهادها در تحقق این هدف می‌تواند نقش گسترده‌تری را ایفا کند چراکه در بین اقشار مختلف مردم در دورترین نقاط مختلف استان قزوین حضور دارد.

این مسئول با بیان اینکه حضور اقشار مختلف مردم در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به انتخابات گذشته بیش از 14 درصد افزایش یافته بود، متذکر شد: امسال نیز انتظار می‌رود مشارکت مردم در چهارمین انتخابات شورای شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری افزایش یابد تا با تحقق این امر حماسه سیاسی که از بیانات مقام معظم رهبری بود در کشور خلق شود.

استاندار قزوین ابراز داشت: مسئولان باید در سازمان‌های مختلف برای مشارکت بیشتر اقشار مختلف مردم در انتخابات کمک بسزایی کنند تا حضور آنان در چهارمین انتخابات شورای شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری نسبت به انتخابات گذشته ارتقا یابد.

وی بیان کرد: با حضور حداکثری مردم در چهارمین انتخابات شورای شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری می‌توان حماسه سیاسی را در سال جاری خلق کرد و به همه شیطنت‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام خط بطلان کشید.

عجم اضافه کرد: بر این اساس مسئولان و فرمانداران بیشتر برای ایجاد بستر مناسب برای حضور اقشار مختلف جامعه در چهارمین انتخابات شورای شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری همت کنند تا بتوان حماسه سیاسی را در جامعه محقق کرد.

استاندار قزوین اذعان داشت: مسئولان مربوط مثل سال‌های گذشته امنیت و اعتماد مردم را در چهارمین انتخابات شورای شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ارتقا دهند و امانتدار آنان باشند تا این انتخابات به نحو مطلوبی در استان قزوین برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه به چهارمین انتخابات شورای شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نزدیک می‌شویم، ابراز داشت: مردم استان قزوین گام‌های خوبی را تاکنون برای خلق حماسه سیاسی برداشتند که از آنان تشکر می‌کنم و همچنین از افرادی که در انتخابات شوراها ثبت‌نام کردند تا این حماسه را خلق کنند تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام/77009/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول