اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

بسیج آماده برقراری امنیت انتخابات است / ذات بسیج حماسه‌آفرینی است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان با آمادگی کامل توان برقراری امنیت پایدار در عرصه انتخابات و مقابله با هرگونه تهدید دشمنان را دارند و حضور با شکوه ملت بزرگ‌ترین دفع‌کننده این هجمه‌هاست.

بسیج آماده برقراری امنیت انتخابات است / ذات بسیج حماسه‌آفرینی است

سردار علی فضلی در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بسیجیان که از آنها به عنوان آحاد مردم تعبیر می‌شود برای حضور در انتخابات رسالت و وظیفه‌ای خطیر بر عهده دارند و در این حضور آنچه که مقبول و مشروع به نظر می‌رسد انتخاب اصلحی است که حتماً ملت ایران در 24 خرداد به آن دست خواهد زد.

وی افزود: بسیج مانند تمام صحنه‌ها آماده برقراری امنیت انتخابات و حفظ آرامش در این صحنه سیاسی است.

وی با یادآوری اینکه ذات بسیج حماسه‌آفرینی و حضور آگاهانه در صحنه است، خاطرنشان کرد: پیشتازی بسیجیان در تمام صحنه‌ها مبین این حقیقت است که بسیج در آمادگی کامل به سر می‌برد و به عنوان یک سازمان دفاعی و فرهنگی و معنوی در عرصه‌های متعدد از کیان و حقانیت نظام اسلامی دفاع کرده و اجازه نمی‌دهد عده‌ای با دستاوردهای 34 ساله این ملت بازی کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به حرکت‌ها و اقدامات مثبت بسیجیان در صحنه‌های فرهنگی، آرمانی، دفاعی و راهیان نور اشاره کرد و یادآور شد: آنچه که امروز نیاز کشور در کنار آرامش و امنیت را تامین می‌کند قوی‌ترین الگویی است که انقلاب اسلامی در قالب مجموعه بسیج به دنیا عرضه کرده است.

فضلی گفت: بسیج از دل این ملت است و ملت نیز مزین به نام و یاد بسیج است و این دو از همدیگر جداشدنی نیستند چرا که حقیقت بسیج را حضور آگاهانه عموم مردم در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف تشکیل می‌دهد.

این مسئول تکلیف بزرگ ایرانیان در لبیک‌گویی به ندای مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی را یادآور شد و عنوان کرد: هوشمندی آحاد ملت در خلق حماسه 24 خرداد تبلور عینی پیدا می‌کند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در حوزه حماسه اقتصادی نیز رهبر فرزانه انقلاب بارها از اقتصاد مقاومتی و خط شکن بودن عموم مردم در دفع تهدیدها و تحریم‌ها سخن به میان آورند که در این صحنه نیز خط شکنی بسیجیان ظهور و بروز حقیقی پیدا کرده است.

فضلی افزود: در کنار حضور قدرتمندانه بسیجیان در عرصه جنگ هشت ساله امروز آحاد مردم در قالب سازمان بسیج در تبعیت از اقتصاد مقاومتی، تولید بیشتر و صرفه‌جویی حقیقی را در دستور کار قرار داده‌اند تا بتوانند بر تحریم‌ها و فشارهای خارجی غلبه کنند.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: بسیج برای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری میدان‌داری می‌کند و با ساز و کارهای اساسی سعی دارد بخش عظیمی از مطالبات مقام معظم رهبری را تحقق ببخشد که در این زمینه در بخش‌های مختلف تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام/62001/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول