اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 45

جمشیدی: 35 هزار نیروی اجرایی مسئولیت برگزاری انتخابات در گلستان را بر عهده دارند

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 35 هزار نیروی اجرایی در گلستان مسئولیت اجرای انتخابات را بر عهده خواهند داشت.

جمشیدی: 35 هزار نیروی اجرایی مسئولیت برگزاری انتخابات در گلستان را بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: حضور مردم در دوره‎های گذشته گسترده بوده و تجربه‎ هم نشان داده است که در سال‎های اخیر به لطف خدا این حضور گسترده‎تر شده است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری افزود: مردم ما باید هم دشمن و هم دشمنی دشمن را بشناسند.

 مردم حضورشان در میدان با قوی شدن دشمنی پررنگ‎تر می‎شود

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تاکید کرد: مردم ما که مردمان هوشمندی هستند و با اعتقادهای دینی زندگی می‎کنند وقتی دشمن را قوی‎تر و پررنگ‎تر می‎بینند حضورشان در میدان‎ها و عرصه‎های سرنوشت‎ساز قوی‎تر، محکم‎تر و جدی‎تر می‎شود.

وی بیان کرد: وقتی راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته را ارزیابی می‎کنیم بر اساس آمار در حدود 12 درصد افزایش حضور داشته‎ایم و به امید خدا این افزایش آمار در حضور انتخابات هم خودش را نشان خواهد داد.

 در انتخابات گذشته در گلستان بالای 95 درصد شرکت‌کننده داشتیم

جمشیدی اعلام کرد: در انتخابات قبلی که انتخابات مجلس بوده است در سطح استان درصد شرکت‌کننده‎ها در شهرستان‎ها بالای 95 درصد بوده است و در سطح کشور هم بیش از 65 درصد شرکت‌کننده بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال شعار متناسب و منطبق داریم و تاکید مقام معظم رهبری نیز در اجرای بیش از پیش شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» است و برگزاری انتخابات یکی از مصادیق «حماسه سیاسی» است مردم با حضور گسترده و فراوان در انتخابات شرکت خواهند کرد.

 تعداد بالای ثبت‎نام در این دوره نشان از اعتماد مردم به نظام است

جمشیدی ابراز داشت: تعداد قابل توجه افراد در ثبت‎نام برای شرکت در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا نشان از علاقه و اعتماد مردم به نظام و انقلاب و انگیزه بالای قشر تحصیل‎کرده و معتمدان مردم برای خدمت به این ملت همیشه سرفراز است.

 انتخابات در اساس رایانه‎ای برگزار می‎شود

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: انتخابات در اساس به صورت رایانه‎ای برگزار می‎شود اما آنچه که مردم از واژه مکانیزه در ذهن خود دارند و برداشت می‎کنند این است که آیا به طور کامل همه فعالیت‎های فرآیند انتخابات رایانه‎ای است یا دست و چشم هم می‎تواند در شمارش آرا و تنظیم صورت‌جلسه نقش داشته باشد؟

وی افزود: در اینجا باید به اطلاع مردم برسانم که استان گلستان در انتخابات گذشته که انتخابات مجلس را به صورت تمام الکترونیک برگزار کرد در کشور به لحاظ مدیریت اجرای انتخابات و در برگزاری انتخابات با ویژگی تمام الکترونیک در کشور رتبه اول را کسب کرد.

یک حوزه انتخابیه تمام الکترونیک خواهیم داشت

جمشیدی خاطرنشان کرد: این بار بازهم به طور احتمال یکی از حوزه‎های انتخابیه ما به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد که در واقع دست هیچ نقشی در شمارش و تنظیم صورت‌جلسه نخواهد داشت و به صورت سیستمی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: اینکه کدام حوزه انتخابیه تمام الکترونیک خواهد بود باید از طریق وزارت کشور ابلاغ شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تاکید کرد: ما آمادگی لازم را داریم و همه تمهیدات را نیز در این راستا آماده کرده‎ایم و شبکه‎های ما نیز متصل و رایانه‌ها آماده هستند.

وی بیان داشت: 35 هزار نفر نیرویی که به عنوان اعضای اجرایی باید در حوزه‎ها و شعب همکاری کنند آموزش‎های لازم به آنها داده شده و در این مدت نیز با تکمیل آموزش‎ها و مرور برخی نکات فنی به لطف خدا انتخابات منظم و باشکوه را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/83004/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول