اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار سرلشکر سیدیحیی ‌صفوی:

انتخابات 92 نقطه عطف دهه چهارم انقلاب است/ شهید شفیع‌زاده ‌ولایی حرکت می‌کرد

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه شهدایی چون شفیع‌زاده با آموزه‌های ولایی تاریخ ایران اسلامی را با حماسه‌های ماندگار آذین بستند، گفت: انتخابات 92 نقطه عطف دهه چهارم انقلاب که دهه پیشرفت و عدالت است، خواهد بود.

انتخابات 92 نقطه عطف دهه چهارم انقلاب است/ شهید شفیع‌زاده ‌ولایی حرکت می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار سرلشکر یحیی رحیم‌صفوی بعد از ظهر امروز در مراسم بیست و هفتمین سالگرد شهادت فرمانده دلاور توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار شهید حسن شفیع‌زاده اظهار کرد: نقش سرداران و فرماندهانی چون سردار شفیع‌زاده، باکری‌ها، یاغچیان، تجلایی و دیگر شهدای گرانقدر این خطه در پیروزی جنگ تحمیلی ناشی از تاسی این عزیزان به راه و رسم امام حسین(ع) و دستاوردهای قیام عاشورا بود که توانست کشور ایران اسلامی را در جهان بلندآوازه کند.

وی تصریح کرد: این فرماندهان تاثیرگذار بر جریان جنگ‌ تحمیلی عراق علیه ایران از جنس مردم بوده و با داشتن ویژگی‌های بی‌نظیر ولایتمداری، آینده‌نگری، تدین و انقلابی بودن با تفکر راهبردی خود کشور را از هر آسیبی نجات دهند.

 سرلشکر رحیم‌صفوی گفت: تامین امنیت، تمامیت ارضی و دستیابی به استقلال و آزادی اهداف هر دولتی به حساب می‌آید و اگر این مولفه‌های اساسی هر کشور مورد تهدید داخلی یا خارجی قرار گیرد، نیروهای مردمی به تعبیت از رهبر خود در برابر هر تهدیدی ایستادگی کرده و سعی خواهند کرد کشور آسیبی از این نظر نبیند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، در زمینه سردار سرلشگر شفیع‌زاده نیز گفت: تلاش شبانه‌روزی، تفکر راهبردی، قدرت عقلانی، کادرسازی و استعدادیابی، مدیریت قوی و ولایتمداری از خصوصیات مهم و بارز این سردار رشید اسلام بود که توانست نقش تعیین‌کننده‌ای در جریان جنگ تحمیلی داشته باشد.  

وی افزود: شهید شفیع‌زاده با ایمان به خدا و برنامه‌ریزی درست به خوبی توانست با طرح برنامه‌های مناسب و مورد نیاز به آموزش نیروها پرداخته و با احداث و راه‌اندازی چند توپخانه پیروزی کشور در مقابل کفر را تحقق ببخشد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر اینکه بسیاری از یافته‌های علمی کنونی در ایران اسلامی حاصل تفکرات شهدایی همچون شفیع‌زاده است، گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی به اوج پیشرفت، عظمت و اقتدار رسیده است مدیون خون پاک و مطهر شهداست.

‌وی تاکید کرد: شهید شفیع‌زاده فردی ولایتمدار بود که تمام اعمال و رفتارهایش نیز منطبق با آموزه‌های ولایی و در امتداد ولایت ائمه اطهار (ع) استوار شده بود.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد‌: توسعه و پیشرفت‌های امروز در حقیقت محصول اراده‌هایی است که شهدایی همچون شفیع‌زاده، روح اعتماد به نفس و خودباوری را به آنها تزریق کرد و در حوزه فناوری تسلیحاتی موجب اقتدار معنوی، عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران شد.

 

وی اظهار کرد: شهید شفیع‌زاده قبل از اینکه یک فرمانده نظامی باشد، یک فرد به شدت اخلاقی و خودساخته بود که ساده زیستی، گمنامی، تواضع و فروتنی از خصوصیات ویژه و بارز این شهید بود.

سردار سرلشکر رحیم صفوی در ادامه به نقش آذربایجان در تاریخ کشور اشاره کرد و نقش مردم تبریز در پیروزی انقلاب و جنگ را بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی در ادامه به حماسه سیاسی و اقتصادی مورد تاکید رهبری و نقش خطه آذربایجان در این مقوله پرداخت و تاکید کرد: مردم آذربایجان در طول تاریخ حماسه‌های بزرگی نظیر 29 بهمن آفریدند و با تقدیم 10 هزار شهید و 22 هزار جانباز در دفاع مقدس سهم قابل توجهی در تاریخ ایران اسلامی برای خود رقم زدند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: امروز نیز ملت آذربایجان با حضور آگاهانه در انتخابات 92 بی‌شک حماسه بزرگی به یادگار خواهند گذاشت.

وی در ادامه انتخاب اصلح مورد تاکید رهبری را مورد اشاره قرار داد و ملاک انتخاب را توجه به منویات امام راحل و رهبر انقلاب ارزیابی کرد.

سردار سرلشکر رحیم صفوی در ادامه ولایتمداری، ساده‌زیستی، توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم، استفاده از ظرفیت‌های ملی و حل مشکلات مردم را مهم‌ترین وظیفه ریاست جمهوری دانست.

انتهای پیام/60001/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول