اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا:

حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در انتخابات رقم می‌خورد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات حماسه سیاسی سال را رقم می‌زند.

حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در انتخابات رقم می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام یحیی عبادیان بعد از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه این شهر به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی‌سیاسی با تبیین شخصیت شهید مطهری، اظهار کرد: تفکرات اشخاصی ارزشمند و عالم مانند شهید مطهری باید همواره مورد توجه قرار گرفته و با اشاعه اندیشه‌های ایشان برای احیا کردن و تبیین آنها تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه اندیشه‌های والای شهید مطهری باید به درستی به نسل جوان تبیین شود، افزود: یادآوری و تبیین تفکرات شهید مطهری برای تمام اقشار مختلف جامعه امری ضروری است.

این مسئول، نقش علما، معلمان و مربیان پرورشی و عقیدتی را در تبیین اندیشه‌های وی بسیار مهم خواند.

وی اضافه کرد: تفکرات و اندیشه‌های والای استاد شهید مطهری در برطرف کردن مشکلات کنونی جامعه بسیار تاثیرگذار بوده و برون‌رفت از مشکلات است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه این شهید بزرگوار نمونه والای یک معلم کامل و اندیشمند است، تصریح کرد: با شناخت پیدا کردن نسبت به افکار استاد شهید مطهری می‌توانیم راه روشن امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را ادامه دهیم و به آن عشق ورزیم.

وی با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی بی‌نظیر و ارزشمند برای جامعه زنان دانست و لزوم حفظ حجاب و عفاف را مورد تاکید آنها قرار داد.

عبادیان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر لزوم حضور حداکثری مردم در این انتخابات تاکید کرد و یادآور شد: ملت غیرتمند و ولایت‌مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات حماسه دیگری را رقم می‌زنند و دشمنان نظام و انقلاب را مأیوس می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با تصریح بر اینکه انتخابات امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مردم با لبیک به فرامین ولایت فقیه با تمام وجود در پای صندوق‌های رأی حضور می‌یابند و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه تجدید بیعت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تحقق حماسه سیاسی با حضور باشکوه و حداکثری مردم در انتخابات محقق می‌شود، متذکر شد: مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی باید با تلاش مضاعف در راستای تحقق حماسه سیاسی تلاش کنند.

به گزارش فارس، جمعی از بسیجیان، مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی، پیشکسوتان سپاه، فرهنگیان، کارمندان،فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌ها، کارکنان سپاه، بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی به مناسبت هفته عقیدتی‌سیاسی امروز به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

حاضران در جلسه مذکور با حضور در مزار شهدای گمنام آستارا با عطرافشانی و گلباران مزار شهدا به مقام شامخ و والای شهیدان ادای احترام کردند.

ا‌نتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول