اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کنند

امام جمعه برازجان گفت: دشمنان با تمام توان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کنند.

دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در نشست با مسئولان حزب مؤتلفه اسلامی دشتستان اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز شاهد موفقیت‌های بیشتر نظام در عرصه بین‌المللی هستیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره با بیانات و تدابیر راهگشای خود موجبات پیشرفت نظام اسلامی را فراهم کرده و تبعیت از مقام معظم رهبری امری لازم است.

امام جمعه برازجان با اشاره به مطرح شدن شعار امسال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» توسط مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: حرکت در مسیر مقاوم سازی اقتصاد به ‌ویژه در این سال برای مقابله با فشارهای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی که قصد به زانو درآوردن مردم مسلمان ایران را دارند و از این طریق به فکر به انزوا کشاندن نظام اسلامی ایران هستند لازمه تحقق این حماسه است.

مصلح در ارتباط با حماسه سیاسی با تاکید بر حضور جوانان در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی با داشتن اهداف الهی برای خدمت‌رسانی به مردم در عرصه اجتماعی از حزب مؤتلفه اسلامی به‌عنوان مجموعه‌ای با اهداف خالصانه الهی در خدمت به مردم و دیگر مجموعه‌ها و اقشار اسلامی جامعه خواست تا در شناسایی، معرفی و کمک به افراد ولایتمدار، ارزش‌مدار و متخصص برای حضور در عرصه انتخابات فعالانه وارد میدان شوند تا در انتخابات آتی حضور پرشور مردم را پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: دشمنان با تمام توان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کنند و حضور باشکوه در این انتخابات موجبات خلق حماسه سیاسی می‌شود.

انتهای پیام/2452/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول