اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

انتخابات در خرم‌دره با برپایی 46 شعبه اخذ رای برگزار می‌شود

فرماندار خرم‌دره از برگزاری انتخابات در خرم‌دره در 46 شعبه خبر داد.

انتخابات در خرم‌دره با برپایی 46 شعبه اخذ رای برگزار می‌شود

رحیم‌ نوری‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برنامه‌‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه از سال گذشته در خرم‌دره انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال یک‌هزار و 100 نفر به عنوان عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان خرم‌دره فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: این افراد در 46 شعبه اخذ رای این شهرستان شامل شعبات سیار، ثابت، روستایی و شهری فعالیت خواهند کرد.

فرماندار خرم‌دره در ادامه با بیان اینکه اجرای کل انتخابات با هیئت اجرایی 11 نفره خواهد بود، ادامه داد: رئیس اداره آموزش و پرورش عضو هیئت اداری، رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان عضو هیئت اداری و فرماندار رئیس هیئت اجرایی و هشت نفر مسئولیت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرم‌دره را خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات شورای شهر 123 نفر داوطلب عضویت شده‌اند، اضافه کرد: این افراد شامل اعضای شورای دوره‌های قبلی نیز می‌شود.

نوری‌پور با بیان اینکه از افراد داوطلب 46 نفر داوطلب عضویت در شورای شهر خرم‌دره هستند، اضافه کرد: از این تعداد 39 نفر مرد و هفت نفر زن هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستای خرم‌دره 50 نفر به عنوان عضو اصلی شوراها انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: از این تعداد 9 نفر برای شورای شهر خرم‌دره و 41 نفر نیز برای فعالیت در شورای روستاها انتخاب می‌شوند.

فرماندار خرم‌دره تصریح کرد: همچنین در این دوره 31 نفر اعضای علی‌البدل برای شورای شهر و روستا انتخاب خواهند شد تا در صورت انصراف اعضا و سایر موارد جایگزین شوند.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات شوراها، 11 روستای واجد شرایط در شهرستان خرم‌دره وجود دارد، اضافه کرد: از این تعداد روستا برای هفت مورد به علت اینکه زیر 200 خانوار هستند، طبق قانون حداقل سواد خواندن و نوشتن برای اعضای شورا در نظر گرفته شده است.

نوری‌پور خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این دوره همه فرآیندهای انتخاباتی به صورت مکانیزه برگزار می‌شود و فقط کار شمارش آراء به صورت دستی انجام می‌شود.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول