اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا اعلام کرد

نظارت 1200 ناظر بر انتخابات در بویین زهرا

فرماندار بویین زهرا گفت: یک‌هزار و 200 ناظر بر انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در شهرستان بویین زهرا نظارت می‌کنند.

نظارت 1200 ناظر بر انتخابات در بویین زهرا

احد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: مقام معظم رهبری هر سال با هوشمندی و منش حکیمانه سال‌ها را نام‌گذاری فرموده و با این تدابیر و هوشمندی‌های معظم‌له شاخص حرکت برای ملت و نظام اسلامی روشن و مشخص می‌شود.

فرماندار بویین زهرا با اشاره به نام‌گذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و در پیش بودن انتخابات سرنوشت‌ساز سال 92 افزود: معظم‌له در بیانات و فرمایش‌های نوروزی خویش نکات و سخنان بسیار مهمی را پیرامون موضوع انتخابات بیان فرمودند و در انتخابات 92 بار دیگر حماسه‌ای عظیم خلق شده و دشمنان شکست خورده و مأیوس می‌شوند.

وی عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی علاوه بر شور بزرگ انتخاباتی در افزایش اقتدار نظام اسلامی و خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان مؤثر است.

فرماندار بویین زهرا با دعوت از همه سلیقه‌ها برای حضور حداکثری در صحنه انتخابات و تعیین سرنوشت برای نظام اسلامی ابراز داشت: به طور حتم حضور گسترده مردم مشتی محکم بر پیکره استکبار و کفار عالم بوده و ملت در تبعیت از فرموده‌ها و رهنمود‌های رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی اقدامات لازم را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به شکل‌گیری هیئت‌های اجرایی شهرستان بویین زهرا و ثبت‌نام داوطلبان برای شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: با توجه به شواهد و قرائن استقبال خوبی تاکنون از ثبت‌نام در شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت گرفته است.

فرماندار بویین زهرا ادامه داد: امیدواریم با توجه به جلسات مستمر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم انتخاباتی پرشور را برگزار کرده و در تحقق شعار سال تلاش کنیم.

احمدی با تأکید بر اینکه حماسه زمانی به کار گرفته می‌‌‌شود که به دنبال دست‌یابی به افتخار و اقتدار عظیم باشیم، ابراز داشت: در مسائل مربوط به تشدید تحریم‌ها و اذیت شدن مردم نیز امیدواریم در سال جاری این موضوعات برطرف شده و بتوانیم مشکلات را برداشته و شرایط کاملا مناسب را برای مردم فراهم کنیم.

وی ابراز داشت: در سطح شهرستان بویین زهرا یک‌هزار و 200 نفر کار نظارت بر انتخابات را انجام داده و قطع یقین حماسه‌ای بزرگ و جلوه‌دار در 24 خرداد ‌ماه 92 رقم می‌خورد.

انتهای پیام/77005/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول