اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان خرم‎آباد خبر داد

استقبال 96 درصدی روستاهای خرم‌آباد از ثبت‌نام انتخابات شوراها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان خرم‎آباد گفت: 96 درصد از روستاهای شهرستان خرم‌آباد برای شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کردند.

استقبال 96 درصدی روستاهای خرم‌آباد از ثبت‌نام انتخابات شوراها

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی پوری ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان که با حضور مسئولان کمیته‌های این ستاد در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، از استقبال 96 درصدی روستاهای واجد شرایط شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در مرحله ثبت نام خبر داد.

وی ضمن تقدیر از استقبال پرشور نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستا در حوزه شهرستان افزود: یک‌هزار و 586 نفر کاندیدای انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرم‌آباد شده‌اند که از این تعداد 92 نفر زن هستند.

ولی‌پوری با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد دارای 13 عضو اصلی و شش عضو علی‌البدل است، اظهار داشت: تعداد 136 مرد و 12 زن کاندیدای عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد شده‌اند.

وی افزود: همچنین در حوزه‌های انتخابیه شهر زاغه 21 مرد و یک زن، در شهر سپید دشت 17 مرد و در بیرانشهر 22 مرد و یک زن کاندیدای عضویت در شورای اسلامی این شهرها شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان خرم‎آباد استقبال مردم و به ویژه روستائیان این شهرستان جهت ثبت نام در انتخابات شورا را بی‌نظیر و یک حد نصاب ویژه در سراسر کشور ذکر کرد و گفت: از جمع 291 روستای واجد شرایط تشکیل شوراهای اسلامی، تعداد 277 روستا، جهت انتخابات شورا خود ثبت نام کرده‌اند.

فرماندار خرم‌آباد استقبال گرم و پرشور مردم برای شرکت در انتخابات شوراها را دال بر اعتقاد راسخ مردم به نظام و آرمان‌های انقلاب و نشانی روشن و مبرهن از علاقه وافر آنان به دخیل شدن در سرنوشت خود و پیگیری مطالباتشان ذکر کرد و گفت: این استقبال بی‌نظیر موجب یأس دشمنان و شادی دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ولی پوری در ادامه این جلسه وضعیت ثبت نام داوطلبان انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه شهرستان خرم‌آباد را اعلام کرد.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول