اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی ورامین تاکید کرد

پرهیز نامزدهای انتخاباتی از تجسس در زندگی خصوصی رقبا

رئیس شورای اسلامی ورامین گفت: نامزدهای انتخاباتی از تجسس در زندگی خصوصی رقبا و افشاء راز آن‌ها بپرهیزند.

پرهیز نامزدهای انتخاباتی از تجسس در زندگی خصوصی رقبا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حجت‌الاسلام سید احمد حسینی که به مناسبت روز شوراها پیش از خطبه‌های نماز جمعه ورامین سخن می‌گفت، اظهار داشت: شوراها جایگاه والایی دارند و به همین دلیل افرادی که برای حضور در این جایگاه نامزد می‌شوند باید شان این جایگاه را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین تصریح کرد: مردم عزیز به سوابق افراد، تعهد افراد و صلاحیت‌های آنها توجه ویژه کنند، بروند و دقیق بررسی کنند بعد رای بدهند.

حجت‌الاسلام حسینی خطاب به نامزدها گفت: برنامه‌های واقعی و شدنی ارائه دهید، برنامه‌های خود را برای مردم شفاف سازید.

وی بیان کرد: برخی نامزدها برای کسب آراء بیشتر سعی در دروغ پردازی علیه رقبا و افشاء رازهای آنها می‌کنند، از این امر بپرهیزید، فرد با تقوا اهل تهمت و غیبت نیست، برخی نامزدها می‌آیند باند تخریب تشکیل می‌دهند و می‌خواهند با له کردن دیگران خود را ارتقاء دهند، این امر صحیح نیست، این همه آیات و روایات در نهی تجسس در زندگی خصوصی افراد داریم، نامزدهای انتخاباتی از تجسس در زندگی خصوصی رقبا و افشاء راز آن‌ها بپرهیزند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین با اشاره به نقد منصفانه عنوان کرد: نقد منصفانه با تجسس در زندگی خصوصی و تهمت متفاوت است، نقد منصفانه بسیار سازنده است، باعث پیشرفت می‌شود.

وی افزود: دروغ جو جامعه را پر تنش می‌کند، بدانید هر سخنی که اتحاد مردم را نشانه برود از روی بی‌تقوایی، دارای منافع شخصی و منافقانه است،

سخنران امروز قبل از خطبه‌های نماز جمعه ورامین خالی ننمودن صحنه انتخابات را وظیفه نخبگان دانست و گفت: نباید صحنه را خالی گذاشت، افراد زیادی احساس وظیفه می کنند و به میدان می‌آیند، خوب مردم هم به‌راحتی می‌توانند اصلح را از میان آنها بر گزینند، دقت کنید فرد مورد نظرتان ابتدا تقوا و تعهد داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین که برای حضور در شورای اسلامی شهر در سال جاری ثبت‌نام نکرده است، تصریح کرد: اگر متعهد باشد ولی متخصص نباشد از متخصصان امر در مواقع لزوم مشورت می‌گیرد، اما اگر متعهد نباشد حتی در مواردی که تخصص هم ندارد نظرات غیرتخصصی می‌دهد که چه بسا باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد.

 

انتهای پیام/2462/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول