اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود:

حضور در انتخابات تیر خلاص ملت ایران به قلب استکبار است

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود گفت: حضور در انتخابات تیر خلاص ملت ایران به قلب استکبار جهانی است و آنها را بیش از گذشته منزوی و عصبانی خواهد کرد.

حضور در انتخابات تیر خلاص ملت ایران به قلب استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس شاهرود، حجت‌الاسلام علی بهرامی صبح امروز در نشست روشنگری بسیج طلاب و روحانیان شهید مطهری شاهرود با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: رهبر فرزانه انقلاب امسال را سال حماسه‏آفرینی ملت ایران نامگذاری کرده است و ملت باید حماسه سیاسی و دولت آینده حماسه اقتصادی را رقم بزنند.

وی افزود: ملت آگاه و با بصیرت ما در این 34 سال نشان داده است، هر جا نظام و اسلام بدان احتیاج دارد حاضر به خدمت و جان‏فشانی و دفاع است و حماسه‏آفرینی در دوران دفاع مقدس از آن جمله حماسه‌هاست.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود تصریح کرد: اکنون نیز به فرموده رهبری فرزانه نیاز به یک حماسه داریم تا مانند دیگر حماسه‌ها ثبت تاریخ شود و همگان به آن افتخار کنند.

بهرامی خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند الگو بودن ایران در منطقه و جهان را کم‏رنگ کنند و به همین دلیل تلاش گسترده‌ای را در این چند سال اخیر به راه انداخته‌اند و با نقشه‌های مختلف می‌خواهند به مقاصد خود برسند.

وی تأکید کرد: روشنگری شرایط امروز جامعه و جهان و نقشه‌های دشمنان یکی از راه‌های آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی در جامعه است که روحانیان باید تلاش کنند به عنوان هادی عمل کنند.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود افزود: حضور مردم در حماسه سیاسی و مشارکت گسترده در انتخابات تیر خلاص به قلب استکبار جهانی خواهد بود و آنها را بیش از گذشته منزوی و عصبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/2249/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول