اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان:

غرب از اسلام ناب و پویا احساس خطر می‌کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با خنثی بودن اسلام ترکیه‌ای یا همان قطری برای جهان غرب گفت: غرب از اسلام ناب و پویا احساس خطر می‌کند.

غرب از اسلام ناب و پویا احساس خطر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی معبودی بعدازظهر امروز در همایش نقش رسانه‌ها در تحقق شعار سال که در آستانه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شد، با تشریح دلیل انتخاب شعار سال اظهار داشت: ویژه بودن شرایط از دلایل انتخاب حماسه سیاسی و اقتصادی به عنوان شعار سال است.

وی با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در مورد قرار گرفتن در پیچ تاریخی افزود: این پیچ تاریخی به دلیل رویارویی تمدن و فرهنگ اسلام ناب و غرب به وجود آمده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر تمدن و فرهنگ اسلامی دو نماینده دارد، تصریح کرد: اسلام ناب یا همان انقلاب اسلامی و اسلام ترکیه‌ای یا قطری دو نماینده اسلام در جهان فعلی هستند که البته همه مشکل جهان استکبار با نظام جمهوری اسلامی به نمایندگی از اسلام ناب و پویا است.

وی با خنثی بودن اسلام ترکیه‌ای یا همان قطری برای جهان غرب تاکید کرد: غرب از اسلام ناب و پویا احساس خطر می‌کند.

معبودی به برخورد تاریخی دو فرهنگ غرب و اسلام در مقطع کنونی اشاره و تصریح کرد: مدیریت این برخورد در این مقطع بسیار مهم است.

وی جبهه مقدم این برخوردها را رسانه‌ها دانست و اضافه کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در تغییر عقیده، تقویت و تثبیت وضع موجود یا به چالش کشیده شدن اوضاع و تغییر وضع موجود دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تاکید کرد: در برخورد بین فرهنگ اسلامی و غرب برد با جبهه‌ای است که توان مدیریت و هدایت تحولات را داشته باشد.

وی با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب هیچ عزتمندی نداشته است، افزود: انقلاب اسلامی موجب عزت و عزیز شدن ایران و ایرانی شده است.

معبودی ارتقای عزتمندی ایران را در جهان کنونی نیازمند خلق حماسه در همه ابعاد از جمله بعد سیاسی و اقتصادی دانست.

وی از برنامه دشمن برای نفوذ در نیروهای انقلابی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: سوق دادن مردم برای کمک به ارتقای عزت ملی از طریق خلق حماسه سیاسی از وظایف رسانه‌ها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن با جدیت برای برخورد با نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کرده است، ادامه داد: آنها برای به چالش کشیدن فرهنگ انقلاب اسلامی با همه توان وارد میدان شده‌اند.

وی تحریم و حقوق بشر را از بهانه‌های استکبار برای به چالش کشیدن نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: آنها با اصل انقلاب اسلامی تضاد دارند.

معبودی حضور فعال برای مقابله با دشمن را نیازمند خلق حماسه در ابعاد مختلف دانست و اضافه کرد: رویارویی استکبار با نظام جمهوری اسلامی به دلیل داشتن هویت و ظرفیتی است که در بطن این فرهنگ وجود دارد و آنها در پی تهی کردن آن هستند.

وی عمل به احکام اسلام ناب را نیازمند خلق حماسه عنوان کرد و گفت: رسیدن به قله‌های پیشرفت و عدالت واقعی هم مرهون خلق حماسه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان داشتن انگیزه را از راهکارهای رسیدن به اهداف دانست و ادامه داد: برنامه‌ریزی و مجاهدت هم نیل به اهداف را میسر می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم بصیرت کافی را برای حضور در میادین مختلف دارند، تصریح کرد: مسئولان باید خودشان را با مردم همراه کنند.

انتهای پیام/73004/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول