اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بروجرد:

سپاه در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است

فرمانده سپاه ناحیه بروجرد گفت: سپاه پاسداران در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان ایستادگی و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کرد.

سپاه در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است

محمد پاپی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ دوم اردیبهشت سال 58 به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و این نهاد از همان روزهای آغازین در برابر همه توطئه‌های دشمنان ایستاد و با حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) این نهاد رشد کرد.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز سپاه نقش مهم و برجسته را ایفا کرد و همچنین در دوران سازندگی این نهاد نقش ویژه‌ای داشت.

فرمانده سپاه ناحیه بروجرد اظهار داشت: نقش سپاه در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و همیشه این نهاد در همه عرصه‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی تصریح کرد: در سال جدید که سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی توسط رهبر انقلاب نامگذاری شده است، امیدواریم بتوانیم با ایجاد انگیزه حماسه‌ای دیگر را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها رقم بزنیم و بار دیگر بر دفتر پر افتخار ایران اسلامی برگ دیگری را اضافه نماییم.

انتهای پیام/2304/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول