اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 / احمدی‌نژاد در جمع مردم اصفهان:

مأموریت ملت ایران ایستادگی در برابر دشمنان است

رئیس جمهور گفت: مأموریت ملت ایران در واقع ایستادن در برابر دشمنان است.

مأموریت ملت ایران ایستادگی در برابر دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود احمدی‌نژاد در جمع مردم اصفهان با بیان اینکه ما یک ملت بزرگ هستیم که در طول هزاران سال از فراز و نشیب تاریخ عبور کرده‌ایم، گفت: از ابتدای تاریخ ملت ایران در آرزوی توحید، برپایی عدالت و استقرار حاکمیت توحیدی و عدالت محور بوده است.

وی عنوان کرد: در طول تاریخ هر جا ندای عدالت و توحید بود، ملت ایران گرد آن جمع شد و پای آن ایستاد و فداکاری کرد.

رئیس جمهور یادآور کرد: زمانی حضرت عیسی (ع) به یاد جمعی از مردم ایران به استقبال پیامبر خدا رفتند و همچنین در زمان مبعوث شدن پیامبر اسلام (ص) جمعی از بزرگان و فرهیختگان ایران برای استقبال ایشان رفتند.

وی ادامه داد: ایرانیان پیام پیامبر (ص) برای گرایش به اسلام را در آغوش گرفتند و مانند امانت الهی از راه پیامبر (ص) صیانت کردند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ملت ایران به آرزوی تحقق حکومت علوی خود دست یافتند، گفت: ملت ایران با عشق برای ایران اسلامی فداکاری کردند و شهدا و جانبازان فراوانی را تقدیم کردند.

وی افزود: البته در مقاطعی از تاریخ یک رایحه‌ای آمد کما اینکه در دوره آل‌بویه، دیلمیان و صفویه این امر تا حدودی محقق شد، اما آرزوی اصلی ملت ایران برای استقرار حکومت علوی تا دوره اخیر محقق نشد تا مردی نورانی از جنس انبیا آمد و امام راحل پرچم را بلند و ملت را به حکومت علوی دعوت کرد و مردم ایران ایستادند و از آن حمایت کردند.

رئیس جمهور ادامه داد: حدود 220 هزار شهید و چند صد هزار جانباز و آزاده ملت ایران حاصل تحمل آن‌ها بود که برای استقرار حکومت علوی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه استقرار عدالت و حکومت علوی آرزوی تاریخی ملت ایران و آمال جهانی بوده است، تصریح کرد: تمامی بشر در فطرت خود به دنبال حکومت علوی و مهدوی است.

احمدی‌نژاد ادامه داد: ملت ایران بنا به استعداد خود زودتر از دیگران آن را دریافت و امروز هم 34 سال است که ملت پای خط امامت و ولایت ایستاده و تمام بداخلاقی‌های داخل و خارج را به عشق ولایت علوی تحمل می‌کند.

برپایی عدالت سخت‌ترین مرحله کار پیامبران است

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها تصور می‌کنند به محض پیروزی انقلاب و استقرار نظام ولایت خیال‌ها راحت است، گفت: در حالیکه این‌گونه نیست و حکومت علوی نیازمند مقاومت‌های مختلف، هوشمندی و مواظبت است.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه برپایی عدالت سخت‌ترین مرحله کار پیامبران است، ادامه داد: شاخصه کار پیامبران استقرار عدالت است و امیرالمؤمنین (ع) به خاطر عدالت به شهادت رسید و فرمودند «اگر نبود که از حقی دفاع کنیم و حقوق مردم را بگیرم ریسمان قدرت را به گردن شترش می‌انداختم".

عدالت ستون فقرات حکومت علوی است

وی با بیان اینکه عدالت ستون فقرات حکومت علوی و انعکاس توحید عملی است، افزود: عدالت نفی تبعیض و ظلم و امتیازدهی به عده‌ای است؛ آن هم عده‌ای که خود را مالک ملت و بالاتر از آن‌ها می‌دانند که این امر بسیار مشکل است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه استقرار عدالت نیازمند نظارت ملت است، گفت: شیطان از ابتدای مقابله با انسان دنبال آن بوده تا آن‌ها را از مسئولیت‌های اجتماعی و دینی منصرف کند و بقیه نیز در ادامه به نیابت از شیطان کارهایشان را انجام می‌دهند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه کار سخت است، گفت: 2 زار در جیب ملت می‌گذاریم، همه بلندگوها فعال می‌شود که این پولی که به ملت دادیم، نباید بدهیم، فشارهای سنگین بی‌سابقه کار دشمن را پوشش می‌دهد و در کار دولت خلل وارد می‌کند.

وی ادامه داد: می‌گویند، دولت پول خرج کرد، اقتصاد خراب شد، اگر تلاش نکنیم و محرومیت را برطرف نکنیم، شغل ایجاد نکنیم پس چه کاری انجام دهیم.

رئیس جمهور گفت: کسی 500 میلیارد برده ما دنبال می‌کنیم، می‌گویند وارد نشوید، اقتصاد خراب می‌شود، آن وقت برای دادن وام پنج میلیونی و مسکن مهر مانع تراشی می‌کند.

وی گفت: عنوان می‌کنند، مسکن مهر اقتصاد را خراب کرده در حالیکه اقتصاد را درست کرده و مردم صاحب خانه شده‌اند.

احمدی نژاد گفت: اجرای عدالت نیازمند مراقبت دائمی و حضور همیشگی است، کسی که بر عدالت پافشاری می‌کند زمانی که در عرصه زورشان به آن نمی‌رسد او را متهم می‌کنند.

وی ادامه داد: باید بر عدالت و ارزش‌های الهی پافشاری کنیم و ایستادگی تا خداوند یاری کند.

رئیس جمهور گفت: نقش اصفهان در حفظ استقلال ایران و دفاع کشور و ساختن ایران بی‌بدیل است، اگر آن روحیه کار و تلاش و مقاومت و دقت در مدیریت و کار و فعالیت‌های اقتصادی که در مردم اصفهان وجود دارد در تمام ایران همگانی شود، خواهیم دید که مسائل اقتصادی رفع و پیشرفت اقتصادی ملت ایران چند برابر می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های بین‌الملل اظهار داشت: در مباحث بین‌الملل هم باید عدالت مستقر شود.

احمدی‌نژاد ادامه داد: در برخی جاها باید به حال انسانیت گریست مانند آفریقا و به دلیل همین ظرفیتی‌های ملت ایران است که به قله‌ها می‌رسد و مأموریت ملت ایران نیز در واقع ایستادن و سازندگی در برابر هجوم حمله‌ها است.

وی تأکید کرد: مسئولیت ملت ایران سنگین است، یک مأموریت و یک امانت به ما سپرده شده است که سرزمین ایران با استعدادهای پهناورش و ملت شجاع و پرکار، با استعداد و دانشمند است، اما مأموریت ما در قبال هر ملت یک شکر است.

احمد‌ی‌نژاد ادامه داد: در این راستا ساختن ایران و برافراشتن پرچم آبادانی در سایه حاکمیت مولا ولی عصر (عج) از وظایفی است که  خوشبختانه ملت‌های دنیا هم این ویژگی‌ها را در ایران دید‌ه‌اند.

وی با بیان اینکه امروز چشم ملت به ایران است، افزود: به همین دلیل باید عدالت را رعایت کنیم و این نیز نیازمند حضور عمومی مردم در تمام صحنه‌ها است.

زنده باد ایران فریاد ملت ونزوئلا

وی با اشاره به دو سفر اخیر خود به ونزوئلا گفت: مرحوم چاوز مرد مؤمن و بزرگی بود و از عاشقان ملت ایران و امام عصر (عج) و منتظر امام عصر بود و عنوان کرد که راه ما راه ملت ایران و امام و انقلاب است و موج عظیمی در آمریکای لاتین راه انداخت تا جایی که کنگره آمریکا برای جلوگیری از نفوذ ایران در آمریکای لاتین بودجه تخصیص داد.

رئیس جمهور ادامه داد: ما در دو سفر طی یک ماه در غم و شادی ملت ونزوئلا شرکت کردیم و در آن جا صحنه‌ای دیدم که بد نیست شما هم بدانید و آن اینکه در ونزوئلا رسانه‌ها علیه ایران هستند، اما مردمشان طرفدار ملت ایران هستند.

وی افزود: میلیون‌ها نفر برای مراسم تدفین جمع شده بودند و زمانی که نوبت ما شد و ما را دیدند در هر دو نوبت فریاد سر دادند که زنده باد ایران.

احمدی‌نژاد گفت: من آنجا زمانی را ایستادم، مردم با دیدن خادم ملت ایران به هیجان آمدند و دیدم روحیه انقلابی مردم دارد فوران می‌کند و آنجا به هم می‌ریزد و آنجا بود که به ذهنم رسید که باید عدالت را برپا کنیم و آن نیازمند حضور دائمی مردم است.

وی عنوان کرد: امروز ایران پرچم توحید و عدالت و دعوت به حکومت جهانی است.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی مستلزم حضور ملت است، گفت: حماسه برای این است که با بروز مشکلات نیازمند حرکت هوشمندانه و شجاعانه است که تبلیغات دروغین را بشکند و صحنه را به نفع ملت تغییر دهد.

وی افزود: مقدمه حماسه اعتماد به ملت است و امام (ره) همیشه فرمودند تصمیم ملت است.

احمدی‌نژاد ادامه داد: هیچ کس فکر نکند جای ملت تصمیم می‌گیرد، آنچه ملت تصمیم می‌گیرد بهترین است و همه باید تبعیت کنند، اما می‌بینم عده‌ای در عرصه اقتصادی می‌خواهند گلوگاه‌ها را در دست خود بگیرند.

رئیس جمهور گفت: به ما گفتند چرا می‌روید سفر استانی در زمانی که کار دولت رو به اتمام است، در حالیکه ما باید برویم مشکل جوانان را حل کنیم، شما کمک بدهید مشکل آب اصفهان را رفع کنیم، در آینده هر هفته دو تا استان می‌رویم که به مردم بگوییم تلاشمان را کردیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اجرای عدالت تنها در ایران مخالف ندارد، گفت: سال 89 در سفر من به لبنان یکی از سران صهیونیستی مصاحبه‌ای داشت و عنوان کرده بود که ما کاری خواهیم کرد که احمدی‌نژاد نابود شود و کسی جر‌أت نکند کنار آن عکس بگیرد.

احمدی نژاد گفت: من کسی نیستم و احمدی‌نژاد قطره‌ای از اقیانوس بیکران ملت ایران و نوکر مردم است و در این ملت میلیون‌ها انسان شجاع‌تر و انقلابی‌تر و باهوش تر از من هست.

وی یادآور شد: آن‌ها خیال می‌کنند با یک فرد و حزب طرف هستند، در حالیکه با فشارهای اقتصادی و بین‌المللی ملت ایران منزوی نمی‌شود و ریشه تمام بدخواهان را برخواهد کند.

رئیس جمهور اظهار داشت: ملت ایران ملت اهل صلح و منطق و عدالت است، در حالیکه بعضی از رسانه‌ها هر روز سیاه هستند و می‌خواهند ملت ایران را از نشاط بیندازند اما بدانید این ملت ایران ملتی نیست که صحنه را ترک کند در طول تاریخ هزاران بار از این صحنه‌ها و فتنه ایجاد شد، اما ملت ایران باقی ماند و دشمنان به زباله‌دان رفتند.

وی ادامه داد: نظام سرمایه‌داری دچار مشکلات سنگین شده و بخشی از طریق ساز و کارهای ارزی و بانکی منتقل می‌کنند اما دشمنان برای جبران ضعف‌هایشان دنبال ایجاد بحران هستند.

انتهای پیام/63002/م40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول