اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

توطئه‏های دشمنان نظام با انتخابات بزرگ ملت ایران خنثی می‏شود

فرماندار شهرستان سمنان گفت: ملت بزرگ ایران تحت امر مقام معظم رهبری با حضور حداکثری در پای صندوق‏های رأی بار دیگر توطئه‏های دشمنان نظام را خنثی خواهند کرد.

توطئه‏های دشمنان نظام با انتخابات بزرگ ملت ایران خنثی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در نخستین جلسه عقیدتی مدیران اجرایی شهرستان سمنان که به میزبانی بنیاد مسکن شهرستان سمنان در مسجد امام حسن عسگری (ع) سمنان برگزار شد، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، بسترسازی لازم توسط مدیران را برای حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در پای صندوق‏های رأی در 24 خرداد مهم‏ترین وظیفه مسئولان دانست.

وی افزود: با توجه به تلاش دشمنان در ایجاد نا امیدی و یأس در مردم نسبت به عملکرد نظام مقدس جمهوری باید همه اهتمام خود را به کار بندیم و با شفاف‏سازی و اطلاع‏رسانی دقیق در مقابله با هجمه حملات دشمن بکوشیم.

فرماندار شهرستان سمنان در ادامه به سالگرد تاسیس بنیاد مسکن و تشکیل حساب 100 امام در فروردین 58 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد.

سعدالدین افزود: هدف از این کار، تامین مسکن برای محرومان جامعه به ویژه روستائیان بوده است که این موضوع نشان‏دهنده از درایت بنیانگذار کبیر انقلاب و توجه ایشان به محرومان است.

وی همچنین بر تجلیل و تقدیر از معلمان و فرهنگیان که در زمینه کسب دانش، تجربه و باورهای دینی تلاش روزافزونی را انجام می‏دهند و نقش مهمی را نیز در تربیت آینده‏سازان میهن اسلامی به عهده دارند، تاکید کرد.

فرماندار شهرستان سمنان خطاب به مدیران حاضر گفت: با تمام توان خود در خدمت این قشر فرهنگی و زحمت‏کش باشید و نهایت همکاری را در جهت تقدیر و گرامیداشت این هفته با آموزش و پرورش انجام دهید.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول