اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

دشمنان در خاموش کردن نور قرآن دچار خودسوزی شدند

استاندار اردبیل گفت:‌ دشمنان دین اسلام در خاموش کردن نور قرآن دچار خودسوزی شدند.

دشمنان در خاموش کردن نور قرآن دچار خودسوزی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در مراسم بیست و دومین دوره مسابقات قرآنی ویژه بسیجیان در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: قرآن کریم در طول تاریخ سبب نگون‌بختی بسیاری از حاکمان فاسق و امت‌های بی‌دین شده است که بدون شناخت از مفاهیم قرآن سعی کردند از آن تفسیر به رأی کنند.

وی با اشاره به آثار، نتایج قرآن و اعتقادات اسلامی در زندگی انسان‌ها، پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون اعتقادات اسلامی و قرآنی دانست.

نیکزاد تصریح کرد: مردم ایران از داشتن هرگونه امکانات نظامی برای مبارزه علیه طاغوت و پس از آن در دوران دفاع مقدس بی‌بهره بودند و تنها با سلاح ایمان و اعتقادات اسلامی و قرآنی توانستند بر دشمنان غلبه کنند.

این مسئول با اشاره به تفکر قرآنی و عاشورایی رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دشمنان در تحلیل‌های خود شکست مردم بی‌سلاح ایران را تشخیص می‌دادند و پیروزی مردم ایران را که با توسل به اعتقادات اسلامی میسر شد، شانس و اقبال عنوان کردند.

وی، پیروزی و سربلندی ملت ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دوران سازندگی را مدیون تبعیت از ولایت فقیه دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل اضافه کرد: مردم ولایتمدار ایران امروز نیز با تبعیت از اعتقادات اسلامی و ولایت فقیه در تمامی صحنه‌ها پیشرفت کرده و موجب کوری چشم دشمنان شده‌اند.

نیکزاد بیان کرد: ملت ایران امروز با توسل به قرآن و عترت پاک رسول‌الله، شایسته‌ترین راه را در رسیدن به حقیقت غیرقابل انکار در پیش گرفتند و بیش از هرزمان دیگر می‌کوشند تا گوشه‌هایی از عزت و صلابت جامعه اسلامی را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه در عصر معاصر بشریت در سایه توسل به قرآن و نور هدایت‌گرانه ائمه اطهار می‌تواند از بدبختی‌ها و بسیاری از گرفتاری‌ها نجات پیدا کند، گفت: توسل و تمسک به قرآن تنها به ظاهر و یا خواندن آن محدود نمی‌شود؛ بلکه تعمیق در مفاهیم قرآن بالاتر از همه پندها است.

انتهای پیام/62001/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول