اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه چهارمحال و بختیاری

سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت در برابر دشمنان است

سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آورده است: سپاه پاسداران در اوج اقتدار و صلابت، به سان دژ مستحکم ملت ایران عمل کرده و نقش کلیدی در شکست توطئه‌های استکبار جهانی دارد.

سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت در برابر دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: بنا به فرمایشات امام خمینی(ره) نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به حق از بزرگ‌ترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی نظام ما بوده و خواهد بود.

این بیانیه می‌افزاید: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و صلابت، در تمامی عرصه‌های نیاز انقلاب و کشور حضور مؤثر داشته و به سان دژ مستحکم ملت ایران عمل کرده و نقش کلیدی در شکست و خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات گوناگون استکبار جهانی و عوامل فتنه جوی داخلی بر علیه انقلاب شکوهمند اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن داشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب، پاسداری از کیان اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، مشارکت در سازندگی کشور بعد از جنگ تحمیلی و مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، بخشی از عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحنه‎های مختلف دفاع از انقلاب و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در بخش دیگری از این بیانیه تأکید شده است: ارزشمداری، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری، روحیه شهادت طلبی و سلحشوری نظامی، بینش و بصیرت بالای اعتقادی سیاسی و خلوص معنوی از برجسته‌ترین شاخص‌های سپاه و ویژگی‌های پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

در ادامه این بیانیه آمده است: این نهاد مقدس از بطن مردم برای خدمت به مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند جوشیده و همواره با این مشی، تحت فرمان ولایت مطلقه فقیه و منویات مقام معظم رهبری به پیش می‌رود.

در پایان این بیانیه با تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و اشاره به راهبرد خدشه ناپذیر «وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح» آمده است: هوشیاری، هوشمندی و آمادگی همه جانبه ملت ایران و پاسداران سلحشور، بسیجیان بصیر و ارتشیان غیور و اراده راسخ آنان در خلق حماسه‌های سترگ در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، تداوم عزت‌مندانه انقلاب اسلامی و ناکامی بیگانگان و معاندین قسم خورده نظام تحت منویات و فرامین مقام معظم ولایت فقیه و فرمانده معظم کل قوا رقم خواهد زد.

انتهای پیام/68001/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول