اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی‌امنیتی استانداری گیلان:

حضور در انتخابات نقشه‌های دشمنان را ناکام می‌گذارد

معاون سیاسی‌امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: ملت ایران با حماسه‌ای دیگر در عرصه انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را ناکام می‌گذارند.

حضور در انتخابات نقشه‌های دشمنان را ناکام می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در محل استانداری گیلان با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا در جامعه موضوعی اساسی است، اظهار کرد: امسال سالروز حماسه فتح خرمشهر با ایام انتخابات مقارن شده است که باید به این موضوع توجه شود.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، گفت: دنیای معاصر، رهبری به عظمت امام (ره) ندیده است.

این مسئول با بیان اینکه در سال حماسه سیاسی باید فکری جدیدی داشت، تصریح کرد: باید با استفاده از حماسه دفاع مقدس ارزش‌ها را در فضای انتخابات ترویج کنیم.

وی افزود: اشاره مقام معظم رهبری به موضوع حماسه در سال جاری نشانه وقوع حادثه‌ای مبارک و باشکوه در این سال است.

اکبرزاده حماسه فتح خرمشهر را تولدی دوباره برای انقلاب اسلامی خواند و اذعان کرد: پیش از وقوع حماسه سوم خرداد سال 61 دشمنان درباره سقوط نظام اسلامی سخن می‌گفتند که پس از وقوع این حماسه امید آنها به ناامیدی تبدیل شد.

وی ادامه داد: امسال نیز دشمنان جمهوری اسلامی از ضعف و سقوط نظام اسلامی سخن می‌گویند اما ملت ایران با حماسه‌ای دیگر در عرصه انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را ناکام می‌گذارند.

معاون سیاسی‌امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه باید ارزش‌های حماسه سوم خرداد را در جامعه بازخوانی کرد، یادآور شد: باید با مقایسه شرایط سوم خرداد 61 با شرایط امروز، ضرورت حضور مردم در عرصه انتخابات به عنوان حماسه سیاسی را تبیین کرد.

انتهای پیام/84001/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول