اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری دوره مهارت آموزش‌های صنعت ساختمان در آذربایجان غربی

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: دوره مهارت آموزش‌های صنعت ساختمان در آذربایجان غربی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

برگزاری دوره مهارت آموزش‌های صنعت ساختمان در آذربایجان غربی

جمشید اسعدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در زمینه صنعت ساختمان نیز آموزش‌هایی ارائه می‌شود به طوری که هدف از اجرای آموزش در بخش ساختمان استفاده از افراد مجرب در فعالیت‌های عمرانی است که موجب می‌شود کیفیت و عمر سازه بیشتر شود.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های فوق منجر به این می‌شود هزینه‌های عظیم صرف شده در این بخش به درستی به نتیجه برسد، ادامه داد: در همین راستا به افراد ماهر و آموزش دیده کارت مهارت صادر می‌شود لیکن با توجه به این مسائل امیدوار هستیم علاقه‌مندان به فعالیت در این حوزه و کسانی که از این صنعت ارتزاق می‌کنند از کلاس‌های برپا شده استقبال به عمل آورند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: آئین‌نامه اجرایی بیمه تامین اجتماعی کارگران و استادکاران روز مرد بخش صنعت ساختمان تصویب و به هیئت دولت ابلاغ شده است و افراد دارای کارت پروانه مهارت فنی شاغل در این بخش با حمایت دولت زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

اسعدی به ارائه آموزش در زمینه مهارت‌های پیشرفته نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد و گسترش کارگاه‌های آموزش مهارت‌های پیشرفته در مراکز دولتی، ایجاد و گسترش مراکز آموزش‌‌ مهارت‌های پیشرفته فنی و غیرفنی در مجاورت دانشگاه‌ها، ارتقای مهارت‌های مدیریت و توسعه واحدهای اقتصادی از جمله آموزش‌هایی است که ارائه می‌شود.

وی اظهار داشت: ارتقای مهارت‌های کارآفرینی، مدیریت طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی و کارورزان، تدوین استاندارد آموزشی مهارت‌های پیشرفته، توسعه آموزش‌های مجازی و تکنولوژی آموزشی، گسترش ارتباطات علمی و تخصصی با سازمان‌ها، مراکز داخلی و خارجی، اجرا و مشارکت در اجرای طرح‌های سازمان، مدیریت و برنامه‌ریزی برای تامین و راه‌اندازی دهکده ملی مهارت و قطب‌های آموزشی آن از جمله اقدامات دیگری است که در زمینه آموزش‌ مهارت‌های پیشرفته انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/61002/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول