اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

موسوی‌نژاد: ‌محور اصلی جنبش دانشجویی فرمایشات رهبری است

عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با بیان اینکه محور اصلی جنبش دانشجویی فرمایشات رهبری است، گفت: جنبش دانشجویی به فضایی رسیده است که گفتمان‌سازی می‌کند.

موسوی‌نژاد: ‌محور اصلی جنبش دانشجویی فرمایشات رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مرتضی موسوی‌نژاد در نشستی در سرپرستی خبرگزاری فارس اظهار کرد: جنبش دانشجویی بعد از گذران یک مدت زیاد در زمان بلوغ به این نتیجه رسیده است که  حمایت از گروه‌ها و جنبش‌ها کمکی به جامعه و جنبش‌های دانشجویی نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی پنج اتحادیه ثبت ‌شده دارد، ادامه داد: در این تعدد جنبش‌ها نباید هر کدام یک فکر و عقیده داشته باشند چرا که وحدت لازمه یک جنبش دانشجویی است.

داده‌های جنبش دانشجویی فرمایشات رهبری باشد

عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور افزود: اگر جنبش‌های دانشجویی وحدت داشته باشند بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه جنبش‌های کشور و بیرجند به این نتیجه رسیده‌اند که باید گفتمان‌سازی صورت گیرد، گفت: گفتمان‌سازی یکسری مبادی و داده لازم دارد که مبنای آن هم فرمایشات رهبری چه در حوزه انتخابات و غیر انتخابات است.

وی اضافه کرد: کاندیدای ‌تایید صلاحیت شده باید با دیدگاه‌های کلان رهبری، سیاست‌های اصل44 و قانون هدفمندی یارانه‌ها مسلط باشد و هم دید کلی عدالت‌محور داشته باشد.

عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ما به جای کلمه توسعه از پیشرفت استفاده می‌کنیم و چون توسعه و پیشرفت شاخص‌های خاص خودش را دارد، وقتی کاندیدای بر توسعه تاکید می‌کند بین آن کاندیدا و رهبری تفاوتی است.

موسوی‌نژاد اذعان داشت: سخنرانی یک ساعته معظم‌له دنیا را به هم می‌ریزد چرا که نقشه‌های دشمن را درست هدف می‌گیرند.

وی متذکر شد: هنگامی که 85 درصد مردم به دنبال حقوق اصلی خود و 63 درصد به دنبال گسترش فناوری در کشور هستند، کاندیدا نباید از حقوق هسته‌ای بگذرد.

محور اصلی جنبش دانشجویی فرمایشات مقام معظم رهبری است

عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور خاطر نشان کرد: جنبش دانشجویی به فضایی رسیده که گفتمان‌سازی می‌کند و منبع و محور اصلی آن فرمایشات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیلام/69013/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول