اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج:

جنبش‌های دانشجویی سرچشمه تحولات عظیم انسانی است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد واحد سنندج جنبش‌های دانشجویی را سرچشمه تحولات عظیم انسانی عنوان کرد که همواره موجب تعالی انسان شده است.

جنبش‌های دانشجویی سرچشمه تحولات عظیم انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محرم‌علی شیرمحمدی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد واحد سنندج با یادآوری حوادث و وقایع 16 آذر سال 1332 دانشجویان را به ادامه راه شهدای آن روز مکلف کرد و گفت: دانشجویان در برابر گذشتگان مسئولیت سنگینی دارند و به عنوان قشر برتر و اسوه و الگوی مردم باید رسالت جامعه دانشگاهی را به خوبی در بطن جامعه تبیین و القاء کنند.

وی افزود: دانشجویان شهید 16 آذر خون خود را برای حفظ دین، باورها و آرمان‌های خود ریختند تا نظامی همچون نظام اسلامی تشکیل دهند که امروز در جهان می‌درخشد.

شیرمحمدی تصریح کرد: دشمن برای  بدست آوردن منافع خود می‌خواهد امپراطوری منحوس خود را بر سیطره گیتی نگه دارد و رژِیم پهلوی را که دست‌نشانده خودشان بود حمایت می‌کردند.

وی آزادی را زندگی با کشور، باورها و تفکرات انسانی تعریف کرد که دانشجویان همواره برای آن تلاش کرده‌اند و مبارزات، جنبش‌ها و تظاهرات مختلفی را در این راستا رهبری کرده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد واحد سنندج در بخشی از سخنان خود به تفاوت دانشگاه‌های کشور با دانشگاه‌های غربی پرداخت و گفت: جنبش‌ها، تظاهرات و انقلاب عظیم جمهوری اسلامی از دانشگاه‌ها شروع شد و به میان مردم و بطن جامعه راه یافت و ثمره آن حکومتی شد که امروز سرچشمه بیداری اسلامی و دفاع از کشورهای مظلومی مانند فلسطین است.

شیرمحمدی حمایت از فلسطین و فلسطینیان را مایه مباهات و فخر دانست که در سایه رهبری دانشمند و حضور پرشور و آگاه مردم میسر شده است.

به گفته وی ملت ایران میراث‌دار تاریخ و تمدن بزرگی هستند که انسانیت از آن تراوش می شود و نژاد ایرانی به عنوان  نژادی هوشمند در دنیا و به واسطه مسلمان شدن  تحولات عظیمی را در جهان اسلام ایجاد کردند.

شیرمحمدی افزود: امروزه توانایی و قدرت کشور ما افزون‌تر شده چون هوش و ذکاوت ملت با آمیزه‌ای متعالی و تمدن کهن ایران عجین شده و زمینه‌ساز تحولات ارزشمند انسانی است.

وی پیام 16 آذر را پیامی می‌داند که به ما یادآوری کند شیاطین همچنان در جایگاه خود برای سرنگونی ملت ما قرار دارند و نقشه‌های شوم‌شان همواره بی‌نتیجه مانده است.

در مراسم 16 آذر از 140 دانشجوی برتر رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/79004/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول